Ga naar inhoud

Xenon koplampen witte knippers (uit een '05 E85 Z4 2.5i)


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ze komen zelden voorbij: een set E85 koplampen met witte knippers. Zoals uit de titel volgt komen ze uit een 2.5i uit 2005. Dat betekent dus ook zwarte "inlays" (en geen chroom zoals in de 3.0i).

 

H7 D2S: xenon dus. Je kunt ze zo monteren, maar een paar van de "oogjes" van één van de twee units zijn door een (professioneel) schadebedrijf hersteld.

 

De buitenkant is voor zover ik weet nooit gepolijst (in ieder geval de afgelopen vijf jaar niet).

 

Exclusief ballasten en xenon lampen, voor het overige compleet (tot de stadslichtjes en H7 lampen aan toe). Zo te monteren dus. Ik zou wel voor de zekerheid de achterplaatjes (met de rubber afdichtingen) vervangen.

 

Richtprijs Eur 250,-. Pm-en mag, een beller is sneller op nul zes drie zeven vier vier twee acht een twee. 

 

Ze gaan eerdaags ook Marktplaats, zroadster.com en z4-forum.com op. Ik verkoop ze niet los.

 

Bedenk dat een (niet meer te monteren) donorlamp op Ebay gemiddeld al Eur 100 tot Eur 250 kost en dan moet je zelf nog gaan klussen. Nieuw kost een setje om en nabij Eur 1650,-.

 

Plaatjes bij de praatjes (meer afbeeldingen op verzoek):

 

 

IMG_0685.JPG

IMG_0686.JPG

IMG_0687.JPG

IMG_0688.JPG

IMG_0689.JPG

IMG_0691.JPG

IMG_0692.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

Op zich een terechte vraag: er is inderdaad hier onlangs een setje zwarte xenon lampen verkocht. Hoewel deze er bij eerste aanblik misschien op lijken (ook vfl, ook xenon, ook zwart) was dat niet zo'n zelfde setje. Die hadden zwart gespoten oranje knippers en waren daarvoor eerst open geweest ("glas" los gedremeld van de achterkant) en weer dicht gemaakt. Hoewel heel, heelmgoed gedaan (ik ken het werk van Ruud_19 als geen ander) toch anders.

 

Ter verdere verduidelijking: deze hebben originele witte knippers en zijn nog nooit open gedremeld geweest. Geen eigen werk, maar volledig OEM.  Voor de vfl vrij zeldzaam. Zowel qua looks als qua mate van OEM dus niet 1:1 vergelijkbaar met het onlangs verkochte setje.

Link naar reactie
30 minuten geleden, Maarten Verheijden zei:

Tot akkoord gekomen met Maurits over het overnemen van de koplampen met zwarte inlays. 

Zal wat foto's plaatsen zodra ze gemonteerd zijn onder de Z4.

Voorin daar moeten ze hoor, echt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.