Ga naar inhoud

lederen stoelen


5star

Aanbevolen berichten

hallo zzz forum leden 

ik ben nieuw hier en zal mij dus even voorstellen en ook een vraag stellen.

ik ben rob , 69 jaar jong ,woon omgeving GENT in Belgie dus. ik ben gans mijn leven actief geweest in de autobranche , waaronder  20 jaar bij een BMW dealer , sedert mijn pensioennering hou ik mij bezig met het restaureren  van  oude motoren , en heb ik ook een BMW 2000 NK van 1969 in al zijn glorie hersteld , ik heb mij onlangs ook een BMW Z3  1,9 van 1996 aangeschaft daar droomde ik reeds lang van ,hij is nog in super goede staat en alles werkt nog als nieuw , er is echter een probleem , de vorige eigenaar heeft bij het in of uitstappen een scherp voorwerp in zij zak gehad en heeft een scheur veroorzaakt in de leuning van de bestuurders zetel , nu is het probleem dat de zetels in PAARS LEDER zijn , ( BMW VIOLET Q3VI ) mijn zoektocht op een stuk dergelijk leder of een nieuw overtrek is zonder resultaat gebleven , ook een tweede hands zetel in  de paarse kleur is blijkbaar ook onvindbaar , 

nu mijn vraag dus : is er iemand onder u die een zetel of zetels of stuk leder of kapotte zetel  (links of rechts) heeft of weet waar ik dat kan vinden , laat het mij aub weten ,

met dank

Link naar reactie

Rob, welkom! Moeilijk met dat kleurtje van je stoelen. Kan je wellicht op een andere plek van de stoel, die minder in het zicht is het leer vervangen en het verwijderde leer gebruiken om de schade plek te herstellen? Een ander idee is, om op beide stoelen het zelfde stuk leer te vervangen voor een andere kleur (zwart b.v.). Een goed kleurcombinatie is weliswaar niet origineel, maar kan best goed ogen.

Link naar reactie

ja had ook al gedacht om het leder van de achterkant van de rugleuning te gebruiken , maar ik denk dat dat leder dunner is . maar als ik echt geen andere oplossing heb zal het zo wel moeten denk ik .

hier bij een foto van de schadeIMG_3596.thumb.JPG.9c3b717dc32b594faebb76c863eaef05.JPG

Link naar reactie

Misschien kun je bij een interieur herstelservice je licht op doen.

Vanuit het Volvo 480 Forum heb ik Rico en Inge van Caring4cars erg mooie dingen zien doen.

Je kunt ze bereiken op: info@caring4cars.nl

aangepast door TimoDino
Link naar reactie

Weet het, het is niet om de hoek, maar misschien wel te combineren met een uitje in scheveningen, De leerlooier in Den Haag. Hebben gigantisch veel kleuren leer en kunnen eventueel ook kleuren mengen qua leerverf. Hun website is niet zo hip, maar hun vakmanschap des te meer

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.