Ga naar inhoud

Chrome Accessoires Z3


www.bmw-z3.nl

Aanbevolen berichten

Chrome Accessories met BMW artikelnummers en prijs in NL ex. BTW dus bestellen maar, dus veeeeel goekoper dan bv BRMS !!!!! scheelt de helft... :D

* Handgrepen binnen links-rechts 51222261149 en 51222261150 (24,- euro/st.)

* Deurpinnetjes + Stang links-rechts 51218399241 en 51218399242 (3,79/st)

* Lichtknop + Kap 61318400004 en 32341093359 (samen 6,-)

* Handremknop 61318389880 (4,68)

* SRS Airbag Clip op standaard stuur 34411152393 (0,61)

BMW levert de pinnetjes incl. Stang maar kan er zo afgehaald worden, je hoeft niet de hele stang te vervangen.

www.bmw-z3.nl

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

heel mooi maar aantal dingen kloppen niet!

Lichtschakelaar knop moet 61 31 8 389 880 zijn ipv 32 34 1 093 359 en het nummer van de handremknop klopt ook niet en moet 34 41 1 163 199 zijn ipv 61 31 8 389 880 zijn. Ook klopt de SRS Airbag clip niet die moet 32 34 1 093 359 zijn ipv 34 41 1 152 393. Ook zijn de prijze onjuist! Ik heb namelijk zojuist de bmw gebelt om het te bestellen B)

DUS: (Ook prijzen update incl. BTW)

* Handgrepen binnen links-rechts 51 22 2 261 149 en 51 22 2 261 150 (€25,58 st.)

* Deurpinnetjes + Stang links-rechts 51 21 8 399 241 en 51 21 8 399 242 (€4,12 st.)

* Kap + Lichtknop + Kap 61 31 8 400 004 en 61 31 8 389 880 (Samen €9.07)

* Handremknop 34 41 1 163 199 (1,75 st.)

* SRS Airbag Clip op standaard stuur 32 34 1 093 359 (€0,61 st.)

Link naar reactie

Dylotic,

Je hebt wel de (chroom) smaak te pakken, heb je de asbak al vanuit het chroom interieur pakket en de deurpinnetjes??

Bij de lichtschakelaar zijn er twee varianten, helemaal chroom of chroom met zwart!!

En dan is er uiteraard nog het chroom exterieurpakket, hiervan heb ik zelf alleen de grilletjes en de deurgrepen, de raamomlijsting twijfel ik nog over vind ik dan wel en dan weer niet mooi!! B)

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Hmm asbak chrom ff kijken maar heb geen asbak in de mroadster en rook er

niet in. Ahoewel ik wel rook.

Chromen handgreepjes zaten er al in! Verder heb ik deurpinnetjes besteld

en lichtschakelaar chrom/chrom en ook handremknopje.

Link naar reactie

Ja, bij mij zat er ook geen asbak in, heb ik echter eringezet met chroomlipje, kan ik nu mooi de afstandbediening voor de garagepoort in verstoppen.

Deurgrepen bedoel ik die van buiten!!

Zo, morgen eindelijk op keuring, hopen dat dat goed gaat en dan wachten op kenteken B) alvorens ik weer van de power kan genieten!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Jep, dat is het volgende buiten deur grepen in kleur laten spuiten of chrom.

Ook die volledig chromen voor grills lijken me prachtig. Kun je die ook bij

bmw bestellen? kan ze zo snel niet vinden in ETK

Link naar reactie

Die deurgrepen voor buiten in chroom kun je krijgen als plakversie, worden dan over de originele heen geplakt, werkt super en scheelt behoorlijk in montagetijd en geld tov de originele van BMW. Bij chromdesign en op ebay.de (zelfde als de e36) worden deze vaker aangeboden, heb ik zelf ook via ebay gekocht.

Chromen grill bij BMW is er vanaf het nieuwe type in 2001, geloof alleen de zes cilinders (net als bij de e46). Let op dan zijn niet de hele spijlen chroom, alleen de voorkant van de spijlen. Ziet echter super uit :lol:

Had eerst van die chromen spijltjes om erover heen te schuiven gekocht dat is echter te en krijg je niet mooi aan het passen: :(

Waar ik nog over denk zijn de chroom ruitensproeiers van de Z8.

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

chromen nieren heb ik ook over gedacht (ik heb de BMW part# ergens....) maar nu ik ze een paar keer gezien heb: de zwarte staan meer stoer, lijkt meer op een luchtgat. Met de chromen uitvoeringen vallen ze meer op.

Mijn advies: niet doen ... net als die lichtschakelaar, ook niet doen :lol:

SRS airbag clip hoort toch niet op M stuur :(

Link naar reactie

Kwestie van smaak dat chroom en die nieren, als je dat zwarte gat wilt Ivo moet je eigenlijk de Hamann nieren kopen die zijn helemaal zwart, ook de omlijsting! Vind ik echter op een zwarte auto weer beter staan dan op een blauwe.

Net als de lichtschakelaar, IMHO passen die chroom elementen die onderdeel zijn van de chroomline interieur heel mooi bij de andere chroomelementen, staat ergens duurder dan dat zwarte plastic.

Ikzelf vind die nieuwe model, edele, duurdere, chroom look helemaal te gek :lol:

Het airbag chroom clipje past niet op de M-stuurtjes.

Link naar reactie

Klopt,

ik benzo'n vreemde die die chromen randen rond de nieren weer wel mooi vind, ook de deurpinnen (twijfelgeval) en zeker het handremknopje :(

Gelukkig ieder zijn eigen smaak en dus veel verschillende Z3's op de wereld :lol:

Link naar reactie

Ik ben ook wel klaar met het chroom, deurpinnetjes leuk vooral van buitenaf voor de mensen

op de rechterbaan... :D handremknopje net ff iets sjijker als die zwarte en natuurlijk die rvs bal

op de versnellingspook vind ik zelf heel :lol:

Ik vind hem van de buitenkant mooi zo...geen chromen ruitensproeiertjes, kidneys e.d.

is mij allemaal iets te Z8...iets te veel boulevardcruiser :D en voor mij is de ///M daar

iets te serieus voor :( :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.