Ga naar inhoud

Oranjetour 22 april 2017


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

We verzameken altijd bij het Transferium op de parkeerplaats bij de Mac voor wie dat wil en rijden dan in colonne naar het startpunt. Komt goed!

Link naar reactie
15 minuten geleden, Michel73 zei:

Hoe laat ongeveer? 

Dat laten we even afhangen van 't definitieve programma van de Oranjevereniging, dat komt meestal pas een paar dagen van tevoren.

Grofweg vanaf een uurtje vóór de gewenste aankomsttijd in Katwijk.

 

Verzamelplek is inderdaad de parkeerplaats achter sterrenetablissement 'chez les arches dorées'. 

Traditie vereist dat we daar aanleggen en verzamelen voor bandenschoppen, koffie, sanitaire stops en voor de dapperen onder ons een burger-ontbijtje.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ja. Als we ze dan toch een cursus marketing geven, kunnen we ook wel even aangeven dat een aanvangstijdstip niet mis staat in zo'n mailtje vier dagen tevoren  ... 

Link naar reactie
  • Administrator

Niet in mijn bevestigings e-mail. :171:

 

En ook niet in de mail van een paar uur geleden:

 

Hallo geachte deelnemers,

 

Hierbij zijn wij zeer verheugt van uw aanmeldingen en zijn er nog druk mee bezig voor aanstaande zaterdag er een spetterende dag van te maken voor u en de bijrijders in de Tour.

Alles zoals gezegd is in volle gang en verwelkomen u graag in het gebouw van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij op de Noordduinseweg 4 in Katwijk a/zee.

 

Vriendelijke Groet van,

 

Johan Houwaard en Arina v d Bent.

Oranje Tour aan zee.

 

09.30 zou trouwens ook wel echt een stijlbreuk zijn qua aanvangstijdstip ... Dat was voorgaande edities wel later.

Link naar reactie

Ik kreeg net een mail met meer details: ze willen UITERLIJK 11:00 alle auto's binnen hebben.

 

Mijn voorstel: 9:30 bij de Golden Arches, half uurtje banden schoppen/koffiedrinken/burgers happen met wat lucht voor een beetje uitloop, dan zijn we tussen 10:30-11:00 ter plekke.

 

De kolonne MOET voor 13:00 gaan rijden om niet in de knel te komen met het bloemencorso.

Link naar reactie
  • Administrator

Zullen we daar 09:45u van maken? We kunnen op

het terrein zelf vervolgens immers nog twee uur banden schoppen met haringen en frikandellen ...

Link naar reactie
  • Administrator

Jy is welkom!

 

Ik heb gisteren trouwens ook nog even gevraagd naar hoe laat we er moeten zijn. Niet een heel duidelijk antwoord: om tien uur hoeft niet en we moeten uiterlijk om één uur rijden zoals Pim ook al zei. Uiterlijk om elf uur wordt niet genoemd .. :sCo_chinscratch:Nou ja, hoe dan ook, ik ben om 09.45 bij het Trans(vet)ferium ...

Link naar reactie

Wij rijden om 9.30 uur uit Nieuw-Sloten weg. Zijn dan tegen 10 uur bij Gastronomisch Paleis 'De Gouden Krul', .

Als we om 10.30 uur vanaf die afwerkplek vertrekken zijn we toch makkelijk om 11 uur op de startlocatie?

Tot morgen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.