Ga naar inhoud

Oranjetour 22 april 2017


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vandaag het mailtje ontvangen, wie gaat er nog meer dit jaar.

 

Geachte heer, mevrouw,

 

Dit jaar zal de 12e editie van Oranje Tour Katwijk aan Zee plaatsvinden.

Zoals de meesten van jullie al weten wordt dit georganiseerd voor kinderen en volwassenen met een beperking of langdurige ziekte.

 

 

Het evenement zal plaats vinden op zaterdag 22 april 2017

Locatie: KNRM schuur Noordduinen parkeerplaats  NIEUWE LOCATIE !

Tijdstip:10:00 - ± 16:30 uur

 

De deelnemende voertuigen zullen worden voorzien van een leuke decoratie. 

Dit jaar is het thema, Oranje.  De deelnemers zullen tijdens deze tour zoveel mogelijk verkleed gaan,  gericht op thema  en alles wat daarmee te maken heeft. Wij stellen het dan ook zeer prijs als u ook met uw kleding daarmee rekening wil houden. 

Op onze website www.ovkatwijkaanzee.nl kunt u de foto’s van voorgaande jaren bekijken.

U wordt bij aankomst ontvangen met een kopje koffie, wat lekkers en natuurlijk zal ons broodje haring ook niet ontbreken. Kortom,  ook u zal zoveel mogelijk door ons in de watten gelegd worden.

 

Bent u in het bezit van een bijzondere of opvallende auto, dan zouden we het fijn vinden als we op uw medewerking mogen rekenen.

Mocht u mensen kennen die ook in het bezit zijn van een bijzondere auto, dan zouden we het fijn vinden als deze zich ook aanmelden.

U zou de gehandicapte / chronisch zieke deelnemers er een erg groot plezier mee doen. 

U kunt zich opgeven door het bijgevoegde deelnameformulier in te vullen en per post of per mail terug te sturen. Met z’n allen kunnen we ervoor zorgen dat deze deelnemers een onvergetelijke dag krijgen. Het wordt ook voor ons allemaal een dag waar wij met veel plezier aan terug zullen denken.

 

 

De volgend forum members zijn van de partij:

 

  • JK-Z4-3.0i
  • Ruud_19
  • HBmw3
  • Zetter
  • Blackwwz3
  • 2.5si (wacht nog op terugkoppeling)
  • Pimgmx (Z3 & Jag Insignia)
  • Michel73
  • .......
  • Leo van Asten
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zal eens kijken of het lukt, ben er in beginsel wel weer voor te porren.

 

Ter zijde: wat mij wel opvalt is dat ze niet zo handig zijn qua "marketing". Ik heb de afgelopen 7 jaar 5 keer meegereden, maar telkens als je een jaartje overslaat nodigen ze je het jaar erop niet meer uit. Terwijl ze wel vaak te weinig auto's hebben ... 

Link naar reactie

Jammer maar we hebben al een ander evenement, iets met zeilen op de gevelingen.... tsja pensionado, dan heb je helemaal nergens meer tijd voor arghhhh

Link naar reactie
Op 30-1-2017 om 18:40, 2.5si zei:

de uitvoering is prima, maar die marketing he ... :huh:

 

24 minuten geleden, Zetter zei:

Maar op hun site kan ik geen aanmeldformulier vinden

Dat is er niet...

De wondere wereld van online/PR/marketing is nog redelijk nieuw voor ze, denk ik, zie ook Maurits' analyse hierboven. :)

 

Je kan de stoute schoenen aantrekken en het webformulier gebruiken (geen idee of dat bij de juiste mensen aankomt), of mij een PM met je emailadres sturen, dan forward ik hun mailtje met de details naar je!

 

- edit - 

PM ontvangen, formulier doorgestuurd, leuk dat je mee wilt rijden!!

 

 

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • 1 maand later...

De organisatie stuurde me een noodkreet: ze krijgen minder auto's bij mekaar dan voorgaande jaren... :(

Ik heb Plan B geactiveerd en zorg dat we dit jaar weer met twee auto's komen opdraven.

En nee Jurgen, nummer 2 is vrijwel zeker niet de XJ-S.

 

Alle kleine beetjes helpen!

Heb je de 22e april nog tijd, laat 't me even per PM weten, dan stuur ik je de contactgegevens van de organisatie!

Link naar reactie
  • Administrator

 Goh, dus het aantal deelnemers neemt af, terwijl ze nog wel zo hun best doen op die communicatie… :unsure:

 

 Ik moet zeggen dat ik het wel echt bar en bar slecht vind, ook bijvoorbeeld afgezet tegen hoe onze vrienden in Kerkrade daar mee omgaan.

 

maar vooruit, stuur mij dat formulier dan maar weer: mau apenstaart advercegad.com.

 

 Als serieus bedoelde opmerking: moeten we de organisatie op dit punt niet eens wat tips aanreiken? Ik zou per jaar alle gegevens van deelnemers bijhouden en ook deelnemers van langer geleden standaard ieder jaar aanschrijven. Zo zijn er nog wel wat zaken die nu niet gebeuren en volgens mij best vruchten zouden kunnen afwerpen...

Link naar reactie
43 minuten geleden, 2.5si zei:

...stuur mij dat formulier dan maar weer...

Heb je de details gestuurd, Maurits! 

 

43 minuten geleden, 2.5si zei:

...moeten we de organisatie op dit punt niet eens wat tips aanreiken? 

Yep... Heb ze in eerdere communicatie al wat tips gegeven, ga er zo nog maar eens een epistel aan wijden... :oldman:

 

11 uren geleden, Blackwwz3 zei:

Hoeveel zetjes zijn er dit jaar eigenlijk tot nu toe bij?

Goeie vraag, Leon...

Die van Zetter, HBmw3 en de onze in ieder geval. Ruuds post suggereert dat zij er ook weer bij zijn, en als ik Maurits en jou meetel zitten we op 6 stuks.

 

Wie volgt? :rolleyes:

 

 

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben er idd bij, zal van de week even een lijstje maken...dadelijk eerst eens naar A'dam checking een 640D met wat chipies....

 

#edit# Jurgen is trouwens ook van de partij

Link naar reactie

Een tussenstand...

Hieronder de forumleden die meeijrden, ik vermoed dat we ook dit jaar weer een substantieel deel van het blik leveren!

  • JK-Z4-3.0i
  • Ruud_19
  • HBmw3
  • Zetter
  • Blackwwz3
  • 2.5si
  • Pimgmx (Z3 & Jag Insignia)
  • Michel73
  • Hans ( en Enja)
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen hoor jongens ...:sCo_chinscratch:Wel een e-mail verstuurd aan de organisatrix ... Enfin, we zien wel. :Ghelyon:

Link naar reactie
  • Administrator

^^ goed bezig Pim, kon je niet meer wachten :171:

zet er nog 1 bij (niet van het forum maar was vorig jaar ook aanwezig)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Misschien bij Leiden verzamelen en gezamenlijk naar de parkeerplaats van het evenement. Ik denk bijvoorbeeld aan P+R Transferium 't Schouw.

Dan staan alle zetjes netjes bij elkaar op de parkeerplaats.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.