Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Koude neuZenrit vanuit de Betuwe Zaterdag 11 maart 2017


Flipje

Aanbevolen berichten

Hoi Flipje,

 

Ik heb me aangemeld via FB voor deze rit maar kan niet met zekerheid zeggen aanwezig te zijn. 

Daarom meld ik me bij deze af maar mocht ik toch in de gelegenheid zijn te komen dan ben ik er graag bij!!

Link naar reactie

De koude neuZenrit gaat zaterdag a.s. door,

We verzamelen bij parking Valk Tiel (Laan van Westroijen 10, 4003 AZ Tiel) ronde de klok van 10u alwaar we 10:30 starten #Zinin

Z-weer.JPG

Link naar reactie

Deelnemers: vergeet niet de route te printen/downloaden! zie starttopic

Voorspellingen worden met de dag beter :) #0mm-neerslag

Z-Weer.JPG

aangepast door Flipje
Link naar reactie
54 minuten geleden, Flipje zei:

Deelnemers: vergeet niet de route te printen/downloaden! zie starttopic

Hoi Flipje, het weer zit goed zo te oordelen!

 

Kan jij ook de route gewoon op papier uitgewerkt mee brengen naar de startlocatie. Printen dat levert me alleen een kaartje op, dat schiet niet echt op.

Zou mooi zijn!

Tot Zaterdag

Link naar reactie

Via de site kun je de route ook downloaden als bestand voor TomTom, maar dan zitten er wel diverse afwijkingen in tov het routekaartje.  Ik heb dat dus gecorrigeerd. 

 

Mocht iemand dat bestandje willen hebben, stuur me dan even een PM met je mailadres. Uiteraard zonder enige garantie dat het echt foutloos is.

Link naar reactie

^Mijn Microsoft Edge vraagt na het downloaden, bij het openen van het bestand met welke app ik dat wil doen.(.itn bestand). Als ik dan in de store laat zoeken naar een app daarvoor, kom ik op ace-boekhouder(:P) of een betaalde app file view.

Maar .... ik volg wel zaterdag.

aangepast door Horus
Link naar reactie

^ Ik weet niet wat je allemaal doet, maar als je uitkomt bij een itn-bestandje heb je in ieder geval niet de stappen gevolgd die ik hierboven heb uitgelegd. 

 

Ben je wel naar de site uit de openingspost gegaan? Deze dus: https://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/4625147/standaard-autoroute/langs-de-dijk-sander

 

Als je daar bent dus klikken op het printertje, vervolgens kiezen voor 'detail'. 

Link naar reactie

Moet helaas ook afzeggen, heb andere zaken wat ik moet regelen tot mijn spijt.

Limbo rit is de eerst volgende waar ik bij zal zijn, Met Pasen moet ik helaas werken.


Sorry organisatie, ik waardeer jullie inzet enorm om dit toch maar weer te regelen voor ons :thumbup:

aangepast door bofkont
  • Like 1
Link naar reactie

Is het dan goed dat ik Bofkonts plekje maar inneem? :)

 

Hebben mensen ook plannen voor een diner achteraf?

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Link naar reactie

Leuk Guido!

We starten en finishen bij geheel vernieuwde Valk te Tiel dus een diner moet lukken en vind ik ook leuk initiatief! 

Link naar reactie

 

@Horus Als het goed is 4 blaadjes A4 maar waarschijnlijk heb jij vinkje met plattegronden laten aanstaan :)

aangepast door Flipje
foutieve quote
Link naar reactie

Hé een ritje door mijn achtertuin, leuk.

Helaas moet ik zaterdagochtend van alles doen, dus meerijden gaat m niet worden.

Ik heb even op de link gedrukt en het is wel een mooie route, met veel dijken

Je moet echter wel rekening houden dat je vanaf Oosterhout tot Bemmel niet op de dijk mag met je auto,

dus daar zou je door Oosterhout moeten en dan richting Bemmel waar je via de Ressensestraat, Vossenhol en Teselaar de dijk weer op kunt.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.