Ga naar inhoud

Speling Z3 stoelen


rmassuger

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Recent onze stoelen aangepakt. Ik kocht de nieuwe delen bij Kessler Dichtungstechniek (via ebay.de) nadat ik mij had geïnformeerd over verschillende werkwijzen en oplossingen. De oude vulplaatjes zijn van een rubbersamenstelling en desintegreren over de jaren heen, mogelijk door ouderdom of onder invloed van gebruikte smeermiddelen. De oplossing van Kessler is gemaakt uit een hoogwaardige materiaal Viton genaamd dat in de professionele hydraulica als pakkingsmateriaal wordt toegepast en dus aan de allerhoogste eisen moet voldoen.

 

Plaatsing stelt op zich niet zoveel voor; je moet het alleen niet als haastklus zien. Ik deed het op mijn gemakje en heb alles zorgvuldig gereinigd en de geleidebanen en spindels licht ingevet. De vulplaatjes gaan er strak in en om deze te plaatsen met een beetje montagepasta insmeren. Sommige oplossingen die ik op het www tegenkwam moeten met een vijl of schuurpapier passend gemaakt worden, Lijkt mij geen juiste weg omdat dit een hard materiaal suggereert en speling door werkwijze.

 

Resultaat van de Kessler vulplaatjes: 100% effectief. Geen "rocking chair" meer, stille en mooie verplaatsing van de stoel en ik denk een uiterst duurzame oplossing. Aanrader mocht je de klus nog moeten aanpakken.

 

WhatsApp Image 2017-11-29 at 19.55.08.jpeg

aangepast door HUB
Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Kocht deze -gemaakt van hoogwaardig Viton- bij Kessler Dichtungstechnik. Is nog steeds te vinden op www. ebay.de

 

Viton BMW Z3 Sitze Wackelsitze Optimierter Sitzschienen Reparatursatz Set E36
 
Viton BMW Z3 Sitze Wackelsitze Optimierter Sitzschienen Reparatursatz Set E36 ( 182563909175 )
aangepast door HUB
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.