Ga naar inhoud

VERKOCHT! Te koop Z3 2.8 met 75.000 km op de teller


Aanbevolen berichten

   

Ik verkoop na 9 jaar ervan genoten te hebben, mijn BMW z3 2.8. Deze is in topconditie en er staan maar 75.000 echte kilometers op de teller. De 2.8 6 cylinder motor zorgt voor een geweldige rijervaring. Daarvoor had ik een 1.9 en het verschil met deze is enorm. Het is een widebody. Wordt alleen in de zomer bereden, en staat altijd in mijn garage.
Wordt uitstekend onderhouden.
Er zit een nieuwe cabriokap op. Mooie brede lichtmetalen velgen. Banden hebben er amper 15.000 km opzitten.
Er is een Dekra keuring uitgevoerd bij 60.000 km, en deze is ter inzage.
De auto is in 2002 geimporteerd uit Duitsland. Sluitend tellerrapport is aanwezig, en ook de historie in Duitsland is volledig traceer en aantoonbaar.
De auto wordt voor levering volledig nagekeken en voorzien van een kleine beurt.
Levering kan ook later, in het voorjaar, plaatsvinden.
Een probleemloze risicoloze auto voor nog geen 20% van de nieuwprijs, waar je nog jaren plezier van hebt.
Prijs 11.000 euro, Voor leden van dit forum er kan een vaste kap bijgekocht worden voor 300 euro.
 
 
 

 

IMG_3065.JPG

IMG_3066.JPG

IMG_3068.JPG

IMG_3070.JPG

IMG_3075.JPG

IMG_3077.JPG

IMG_3078.JPG

IMG_3080.JPG

aangepast door mmourik52@live.nl
verkocht! artikel mag ook verwijderd worden,
Link naar reactie
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.