Ga naar inhoud

Ride4Fun 9 september 2017


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Geplaatst:

Het is alweer de 14e editie van Ride 4 Fun en zal starten vanuit Kerkrade....jazeker Limbadwe :cool:

Uiteraard gaan we weer voor een gezellige Z groep en prachtig weer.

 

Afgelopen jaar helaas over moeten slaan maar voor dit jaar al aangemeld.

wie gaat er nog meer......

 

  • Haha 1
Geplaatst:

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

 

Wél maar met 1 voertuig dit jaar....

Geplaatst:

Kan er wat meer info gegeven worden waar de rit heen gaat etc? Kerkrade ligt n.l. niet naast de deur om even naar toe te rijden. :-)

  • Administrator
Geplaatst:

^dit is geen normale tourrit, dit is een klein ritje door het heuvelland met gehandicapten.

wel altijd heel leuk om te doen :)

kijk maar eens op www.ride4fun.nl

 

 

Geplaatst:
16 minuten geleden, Scorpion zei:

kijk maar eens op www.ride4fun.nl

En op dit onvolprezen forum, we zijn al een paar jaar 'hofleverancier' voor deze rit...

 

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:
22 uren geleden, Scorpion zei:

...

wel altijd heel leuk om te doen :)

 

Dat vindt de wethouder ook:huh:. Evengoed probeer ik er dit jaar weer bij te zijn ... :thumbup:

  • BMW-Z-CSi prikte dit topic vast
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

je kan je nog aanmelden hoor, ze komen nog ''mooie" auto's te kort ?

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Jammer genoeg heb ik me af moeten melden voor dit jaar.

Hopelijk in 2018 weer aan de start.

 

P.s.

Ze kunnen nog wel enige mooie Zzz(z) laten starten ( vlg Hub, de organisator)

Veel fun in Kerkrade, voor het Goeie Doel !!!!!!!!!

  • 3 weken later...
  • Administrator
Geplaatst:

Het zijn er niet veel dit jaar maar goed beter dan niemand.

Voor degene die willen..... verzamelen bij het tankstation ''Het Anker"" (A2) bij Roosteren.

Ik rij daar om ca. 9:45uur weg

Geplaatst:

^^ krijg het dit jaar écht niet voor mekaar gebokst. Voor 't eerst in jaaaaren dat we verstek moeten laten gaan...

Daarentegen kan deelname volgend jaar wel eens een heel stuk makkelijker worden! :hypocrite:

  • Confused 1
  • Administrator
Geplaatst:

haha ik zeg niks Pim :hypocrite:

^^ zoals het er nu uitziet alleen (app vrijdag avond maar ff voor de zekerheid)

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

De wethouder zal dit jaar ook op de fiets moeten; ik ben 9 september nog op vakantie ...

  • Haha 2
Geplaatst:

Mannen ik doe ook mee met de ride4fun , ik zal optijd bij het tankstation zijn langs de a2, tot zaterdag 

  • Like 1
Geplaatst:

Ik ben er ook...maar sinds jaaaren niet met een bimmer

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

^...nee niet hier

  • Administrator
Geplaatst:

Gerwin vond de techniek van de Z4 te modern en te weinig taxi-esk. Ook heeft hij last van brand in de genitale zones ...

Geplaatst:

Ik snap 'm .....

Geplaatst:

Ik ben er ook...maar sinds jaaaren niet met een bimmer

3 uren geleden, pimgmx zei:

^ vertel...

Denk niet dat het hier gewaardeerd wordt als ik dat hier vertel........maar dat heeft al mogen blijken uit eerdere reacties :16_relieved:

Geplaatst:

^ och...

Belangrijker dat je een set wielen levert voor dit soort events dan wát voor soort wielen jij het liefst rijdt, toch?

  • Administrator
Geplaatst:

Gelukkig was het weer niet zo slecht als dat ze voorspelde en hebben dus toch novieten meer dan de helft open kunnen rijden. Kortom weer een geslaagde.....

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Wie staat er nu weer achter mij te kakken :cynical:

image.jpeg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.