Ga naar inhoud

MIJN Z3


Henk Withaar

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
1 uur terug, Henk Withaar zei:

 Z3 van het bj 1958

:o:blink: of ben je in de war met je eigen bouwjaar Henk?

Geplaatst:

Henk is vast in de war van de kerst. Bj zal wel 1985 zijn. Vwb de lekkage eens even goed kijken waar het lekt, maar vooral ook wat er lekt. Olie, koelvloeistof of benzine....

Als de dat weet wordt het al makkelijker om er iets van zeggen. 

 

Geplaatst:

1958 Is het een preproduktie modelletje geweest denk ik, Joji Nagashima was toen 3. :P

 

Maaruh, wat lekt ie, water, benzine, olie?

Geplaatst:

Henk heeft alvast twee topics op zijn naam, met dezelfde vraag. Schijnt om een olie lekkage te gaan.....

 

  •  
  •  
  • Henk Withaar
  • Member
  •  
  • 2 berichten
  • Auto(s)::Z3
  • Geslacht:Male
  • Locatie:Zuidwolde

Heb een Z3 van 1998 heb vooraan oil lekken op de pakking heeft er iemand ervaring mee om dat zelf te verhelpen en is dat veel werk

 

  • Administrator
Geplaatst:

 Nu nog één ...

Geplaatst:
Op 26 december 2016 om 00:35, 2.5si zei:

 Nu nog één ...

'Das overzichtelijker. ?

 

Geplaatst:
Op 25-12-2016 om 22:49, Frenkie zei:

Henk heeft alvast twee topics op zijn naam, met dezelfde vraag. Schijnt om een olie lekkage te gaan.....

 

  •  
  •  
  • Henk Withaar
  • Member
  •  
  • 2 berichten
  • Auto(s)::Z3
  • Geslacht:Male
  • Locatie:Zuidwolde

Heb een Z3 van 1998 heb vooraan oil lekken op de pakking heeft er iemand ervaring mee om dat zelf te verhelpen en is dat veel werk

 

Sorry Henk heeft een fout gemaakt, u nee twee fouten, eerst twee keer aan melden foutje, en het bj is van mij zelf goed gezien, van de Z3 is 1998,en het is oil lekken,  maar hoe krijg ik die ene topics er weer uit dan Henk

Geplaatst:

^ Henk dat heeft de admin (inspector Holmes) al gedaan als het goed is. Om op je vraag terug te komen: probeer te achterhalen waar de lekkage exact vandaan komt, kan een los slangetje zijn, carterontluchting, klepdeksel waar de pakking van uitgedroogd is, keerring etc. Zo vanaf een afstand niet te analyseren.

Geplaatst:

Stuurbekrachtiging leidingen lekken vaak dus eerst kijken wat de auto lekt. Als het rood is, is het ATF van de stuurbekrachtiging.

Geplaatst:

Beste wensen nog allemaal van Henk, de lekkage is als je voor de auto staat links van het blok half weg ,denk zelf dat het de pakking van de voorkant blok achter de vee snaren is dus denk zelf dat ik de voor kant er voor weg moet waar de waterpomp en zo zit, mijn vraag is dat moeilijk en kun dat zelf, zo als ik het bekijken kan denk ik zo te zien dat ik de distributie ketting kan blijven zitten, of heb ik dat mis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.