Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Nieuwjaarsreceptie zondag 22 januari 2017


BMW-Z-CSi

Nieuwjaarsreceptie 2017/Meet & Eat januari  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hieronder aan (meerdere keuzes mogelijk) welke datum het beste zou schikken.

    • Zondag 15 januari
    • Zondag 22 januari
    • Ik kan geen van beide dagen...

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Uiteraard bedankt voor de goede zorgen.

Was leuk om weer wat leden te spreken de een wat korter dan de ander en natuurlijk ook leuk om 

al dat moois op de parkeerplaats te zien, mijn voorkeur ging toch wel uit naar die zwarte en dan die zilveren Zes :ph34r:

Link naar reactie
  • Administrator
14 minuten geleden, Ruud_19 zei:

mijn voorkeur ging toch wel uit naar die zwarte en dan die zilveren Zes :ph34r:

Stond ook nog een mooie Siebener :rolleyes:

Link naar reactie

Ik vond het ook erg gezellig om jullie allemaal LIVE te zien/spreken en ook kennis te maken met een aantal van jullie., Erg leuk om gezichten bij de forumnamen te zien! :drank::gathering:

En alle gezelligheid is aan jullie eigen opkomst te danken, dus ook dank aan jullie allen!

Link naar reactie
Op 22-1-2017 om 17:26, 2.5si zei:

Oeps. Ik heb met terugwerkende kracht last van afgeleide zwangerschapsdementie blijkt. Glad vergeten! Sorry Rob & Ka!

Wordt tijd dat je leert multi-tasken Maurits:lol:. En ik heb nu last van uitgerekte nek vanwege het feit dat ik ruim 4 uur op uitkijk heb gestaan<_<

  • Like 2
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.