Ga naar inhoud

Is het mogelijk een soft top te openen met hardtop bevestigd?

Zzzztje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zit er een beveiliging op de Z4 als je een hardtop geplaatst hebt, zodat je de soft top niet (per ongelijk) kunt openen?

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• Administrator
Geplaatst:

Yep: bij een goed geplaatste hardtop is het niet mogelijk je softtop per ongeluk te bedienen: er gebeurt dan gewoon niks ...

EDIT: oh en stel je even voor in de members gallery met een praatje met wat plaatjes als je wilt. Vinden we leuk hier. :thumbs_up:

Geplaatst:

Eeeh, voor alle duidelijkheid, als de hardtop erop zit, is de softtop al open :sHa_biggrin:

Geplaatst:

In mijn Z4 werkt deze beveiliging niet (kan de soft top openen als de hardtop erop zit)! Mogelijk werkt hierdoor de achterruitverwarming van de hardtop ook niet. Waar kan dit aan liggen? Hoe detecteert de Z4 dat een hardtop geplaatst is?

Geplaatst:

gezien je achterruitverwarming niet werkt, hoe zit het electrisch gedeelte ? kabelbreuk oid ? heb je daar al naar gekeken ?

• Administrator
Geplaatst:

Is de kabelboom uberhaupt aangesloten bij je?

EN HOE IS HET MET JE VOORSTELTOPIC?

^In de categorie minder subtiele hints, maar ja wat moet dat moet.

Geplaatst:

In bijgevoegde foto (van internet) kun je een extra oranje/witte draad zien. Ik neem aan dat deze gebruikt wordt om te detecteren of de hardtop geplaatst is. Het lijkt erop dat dit contact iets verbogen is en daardoor misschien geen goed contact maakt, zal het vanavond wel even doormeten. Anders moet ik inderdaad checken of de connectors wel zijn aangesloten op de kabelboom (zit volgens mij achter de bas speaker).

@Maurits (Administrator) Ik zal van het weekend wel ff een foto posten (zwarte Z4 2.5i aut)

untitled.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen