Ga naar inhoud

Het reactie topic na de 2e meeting


Aanbevolen berichten

I know i know ;) , het komt door die verdomde pakking. Het plastic is in de loop van de jaren wat bol gaan staan, zodat er water naar binnen kon lopen.

Gevolg: complete printplaat van de lampjes verroest. :m: Zodra ik bij de dealer ben, bestel ik een nieuwe unit. Maar bedankt voor de oplettendheid. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Plastic plaatje losklikken, en de 3 schroefjes losdraaien. That's all.... ;)

OK! Operatie uitgevoerd. Diagnose: lampje doorgebrand. Morgen weer zo'n geldverslindend bezoek brengen aan de dealer om de hoek... ;)

Leuke ontdekking: als je je kofferbak openzet, kun je gemakkelijk je eigen remlicht controleren. :m:

Link naar reactie

IMG_1318.JPG

Pierre, Ralph en Ivo. :hamer: Volgens Ivo zeiden ze:

Pierre : "en dah hjierzo is dieje luggggmassameterj, dieje hebbu zu bie mie eruuut gehaaalt"

Ralph: "is dat nou een motorblok?"

Ivo: "als ik mijn linkerhand nu een tikkie naar rechts doe, voel ik mijn zwelling"

Link naar reactie

GirlZ & BoyZ BMW en vooral Z3 Freaks,

Wat doet het mij goed om te leZen dat iedereen Zo ontZettend heeft genoten, ondanks het Schotse weer.

Ik heb de dagen voorafgaande de rit toch wel vaker liggen woelen in bed, Zo van:

Heb je dit wel goed en moet je niet Zó rijden omdat......... en Zou dat weggetje niet te samal Zijn en Bláblabla....maar dat is de aard van het beestje.

En als ik dan achteraf de film terugdraai dan ben ik Zó waanZinnig tevreden dat 'het' mij spontaan wegloopt, om maar eens een mafketel uitdrukking te gebruiken. :rolleyes:

Het was puur...............púúr genieten, van alles en iedereen.

Ik realiZeer mij achteraf wel dat we geluk hadden met het verkeer, het was véél rustiger op de weg dan ik vooraf had verwacht.

Zouden mijn 'Fake' advertentie's, waarin een autoloZe Zondag was aangekondigd dan toch geholpen hebben? :D :lol:

Het blijft moeilijk te vatten dat wij het met Z'n allen geflikt hebben om 25 Z3's aaneengesloten een drielandentour te laten rijden van Zo'n 122 kilometer. Echt supergaaf. I :wub: you for this.

Ik Zou het evenement Zondag a.s. meteen weer kunnen herhalen, en de Zondag daarop and so on...

Bij deZe wil ik iedereen bedanken voor de opkomst, wij hebben er met Z'n allen een topdag van gemaakt. ;)

Schitterend om te Zien hoe een groep mensen Zó gevariëerd van leeftijd Zich kan amuseren van een B ijZonder M ooie W agen. De Z3.

Ik vindt het erg jammer voor iedereen die wel wilde maar niet kón komen........

Ik weet niet meer wie mij allemaal de hand heeft geschud en mij heeft bedankt voor de organisatie:

Het is al eerder vermeld maar ik wil toch nog eens benadrukken dat:

- OnZe PiérreZ, die blijer was als de kindjes bij Mc. Donald's, inderdaad als telefonische vraagbaak voor de rit heeft gediend, máár, ook bleek te beschikken over 'helpdesk' capaciteiten tijdens de rit.

- OnZe Sledgehammer, waarvan je toch echt gaat twijfelen of het niet een V8 is wat er klinkt als dien's Z stationair draait, en waarvan je oprecht kunt Zeggen: Bescheidenheid siert de mens.

Hij Zei tegen mij: "Aan de lay-out kan nog wel wat gedaan worden", nadat ik hem mijn 'Word.doc' had opgestuurd en gevraagd had of hij Zoiets kon maken Zoals Ivo had gedaan tijdens de eerste meeting. E Vóila, hij maakte er meteen een meesterwerkje van, super.

- OnZe Napoje natuurlijk, die samen met Zijn vrouwtje weet wat genieten is en vrolijk naar Aken ging na de tour, het was Zijn idee en hield 'de lijntjes bijelkaar' tot de 15e Mei.

- OnZe Marc en Wendy, die al wisten dat mooi rood niet lelijk was, maar nu ook weten dat je dan meteen als een perfecte 'rode lantaren' kan fungeren.

Voor diegene die niet weten wat ik bedoel:

Ik had Marc en Wendy gevraagd of Zij achteraan wilde rijden. Tijdens het grijZe weer Zag ik wel auto's om de bochten komen maar Zodra het een felrode gloed betrof wist ik dat de rij compleet was. Het bleek perfect te werken.

PiérreZ, Sledgehammer, Napoje, Marc en Wendy: Héél erg bedankt voor de samenwerking.:hamer:

PiérreZ en Sedgehammer: Een speciale dank aan jullie voor de hulp met mijn 'ochtendprobleem'.

:rant: :lmao: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Als laatste een mooie foto van IvoDL,[Die een hele mooie spontane vriendin heeft :offtopic: ] gemaakt richting de kermis 'onder' de brug van Moresnet:

Ik kom hier vaker, met de racefiets en de Z. Het Zal mijn leven lang een mooie herinering blijven dat we hier, dankZij behulpZame gendarmes, de onverwachte blikvangers mochten Zijn.

BoyZ and GirlZ, het was mij een genoegen. Ik drink een paar op ons,:drank: en speel wat op mijn :guitar: tot op de derde meeting in ??? Zedri. [Frietje].Forum_Meeting_2_19.jpg

Link naar reactie
Pierre, Ralph en Ivo. :hamer:

Pierre : "en dah hjierzo is dieje luggggmassameterj, dieje hebbu zu bie mie eruuut gehaaalt"

Ralph: "is dat nou een motorblok?"

Ivo: "als ik mijn linkerhand nu een tikkie naar rechts doe, voel ik mijn zwelling"

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :rant: :lmao:

Link naar reactie
@ Not2Fast: ik heb weer met bewondering naar jouw aparte kleur gekeken. Wat is dat toch een mooie ZZZ. :hamer:

yep, helemaal mee eens, maar dat had ik je (en je leuke vriendin) al verteld op de meeting :rant:

Link naar reactie
dat 'het' mij spontaan wegloopt

Zedri,

Bij mij gaan ook alle sluizen open hoor, als ik nog terugdenk aan die perfecte rit + organisatie :hamer:

Link naar reactie

Gallia omnia divisa est partes tres: Limburgia, Germania et Belgica (na een paar biertjes krijg ik dat. Is niet gevaarlijk, is gewoon leeftijd... :rant: ...).

Zedri (c.s.!!) rules them all!!

:hamer: Michiel.

Link naar reactie
Gallia omnia divisa est partes tres: Limburgia, Germania et Belgica (na een paar biertjes krijg ik dat. Is niet gevaarlijk, is gewoon leeftijd... :rant: ...).

Zedri (c.s.!!) rules them all!!

:hamer: Michiel.

Frankrijk is verdeeld in drie delen: Limburg, Duitsland en België. Is dat zo ongeveer de vertaling, Michiel? Rare jongens die Romeinen! :lmao:

Link naar reactie
Gallia omnia divisa est partes tres: Limburgia, Germania et Belgica (na een paar biertjes krijg ik dat. Is niet gevaarlijk, is gewoon leeftijd... :rant: ...).

Zedri (c.s.!!) rules them all!!

:hamer: Michiel.

Frankrijk is verdeeld in drie delen: Limburg, Duitsland en België. Is dat zo ongeveer de vertaling, Michiel? Rare jongens die Romeinen! :lmao:

Yep. En was wat erg vrije interpretatie van De Bello Gallico, terreur uit vroeger (school-)dagen.

Michiel.

Link naar reactie
Zedri vind je helemaal top :D

:lol: :sleepy: Dat lees ik toch Zóóóóóóooooooo graag...... :lol:

Link naar reactie

Zedri, bedankt voor je complimenten, zal ze overbrengen aan Judith die zeker na zondag jouw bijnaam helemaal begrijpt :sleepy:

Was ik trouwens de enige die de volgende dag alweer aan het popelen was voor nog een rondje? (sowieso een zin die ik graag hoor...)

Link naar reactie
Pierre, Ralph en Ivo. :sleepy:

Pierre : "en dah hjierzo is dieje luggggmassameterj, dieje hebbu zu bie mie eruuut gehaaalt"

Ralph: "is dat nou een motorblok?"

Ivo: "als ik mijn linkerhand nu een tikkie naar rechts doe, voel ik mijn zwelling"

:huh::lol::lol::blush::ph34r:

zwellingtje ^_^ ;)

PS Nu we toch allemaal in de dank dank dank modus staan: Ivo, je krijgt de volgende keer een snelcursus Limburgs dialect als dank voor de ondersteuning van jouw kant voor deze perfecte meeting. ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.