Ga naar inhoud

Het reactie topic na de 2e meeting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Idd Ivo: zo :ok: was het! Hebben jullie wel gelezen dat de lokale B-Gendarmerie zo druk ;) was met de filmsterren ;) in de Gumball-race, dat ze ons over het hoofd gezien hebben? :) ;) :lmao:

Michiel.

Link naar reactie

Prachtige foto's!!! hoedje af, super gewoon!

Simpele samenvatting als ik dit alles zo lees, prachtige bijeenkomst en absoluut voor herhaling vatbaar en dit liever gisteren nog dan vandaag!!! ;)

Had ik zelf wat meer Belgische "collega's" zag ik het wel zitten om het prachtige Belgische limburg eens aan jullie te tonen met een nieuwe rondrit, tussen de boomgaarden en de massa akkervelden die ons limburg rijk is,

(nee, ik werk niet voor de toeristische dienst :) )

want ik weet gewoon dat dit ook de moeite zou zijn.

Link naar reactie

Ben zojuist terug uit Heerlen. Heb het tot Apeldoorn volgehouden om topless te rijden, toen werd de dreiging van regen me te groot en heb dus het dak maar dichtgedaan.

Gisterenavond in de bar van Van der Valk onder het genot van een stevige Ranja nog wat nagekletst met Ivodl en Huub over de dag.

Er is door meerderen al grote dank gezegd aan de heren van de organisatie, maar ook ik wil mijn dank hier nog even benadrukken. Het voorrijden was overigens perfect, een genot om te zien hoe Zedri de groene lichten liet voor wat ze waren om de groep weer bij elkaar te krijgen.

Ook heerlijk om te zien was, dat Zedri ondanks de druk die zo'n dag voor de organisatie met zich meebrengt, nog steeds kans zag zijn reputatie als Zuidelijke Mafketel overeind te houden.

En inderdaad, de gezichten bij de namen van de nieuwe deelnemers zien was natuurlijk leuk, evenals de vriendinnen/vrouwen van de heren Forummers.

Organisatie, deelnemers, we hebben er met z'n allen een mooie dag van gemaakt. Hulde! :)

Link naar reactie

Yes, ik ben ook weer thuis. "t was fantastisch, erg tof. Bedankt Zedri en Pierre voor de organisatie.

Hier nog wat fototjes...

Link naar reactie

Het was een fantastisch weekend weer een hoop nieuwe mensen ontmoet en een boel mooie auto's gezien het blijft toch een apart gevoel om met zoveel "dezelfde Z"in colonne te rijden B)

Rob en Ivo(en aanhang natuurlijk)nog bedankt voor de gezellige avond in het hotel :lol:

Vandaag nog in het limburgse landschap aan het touren geweest en nog wat limburgs goud gescoord.was weer een weekend met duizend kilometer op de klok

Link naar reactie

Zelf vandaag ook nog een tourtje gemaakt met de twee zettie's door Nederland en Belgie, me vielen twee dingen op:

-Wat een verschil in weer, gisteren bibberend met een dikke jas en vandaag zwetend in een t shirt B)

-Wat kan een auto smerig worden na een ritje van 120 kilometertjes B)

groetjes,

Pierre

PS Was het nog laat geworden in de bar :lol:

Link naar reactie
Rob en Ivo(en aanhang natuurlijk)nog bedankt voor de gezellige avond in het hotel :lol:

Jullie ook bedankt, Huub en Ivo. En inderdaad de ladies natuurlijk.

By the way: we hadden de wekker nog staan op Liverpool-tijd. Ontbijt gemist!

We zagen nog een blauwharige Dolf Jansen het hotel uitkomen en zich in een klein Renaultje wurmen. Zag 'm vanavond op TV presenteren bij Pink Pop.

Link naar reactie

Geweldige dag gehad, weer leuke mensen ontmoet, lekker gereden en lekker gegeten! Als hekkensluiter mooi uitzicht gehad op Pierre's kont :lol: en daarbij een mooie S52 - Supersprint soundtrack.....

Dank aan de organisatie voor het uitzetten van de prachtige route!

foto's vindt je hier

Grtz, Marc

Link naar reactie
Geweldige dag gehad, weer leuke mensen ontmoet, lekker gereden en lekker gegeten! Als hekkensluiter mooi uitzicht gehad op Pierre's kont :lol: en daarbij een mooie S52 - Supersprint soundtrack.....

Dank aan de organisatie voor het uitzetten van de prachtige route!

foto's vindt je hier

Mooi uit

Grtz, Marc

Ja Marc, jij bedankt voor je functie als baken/seinpaal.

Had je nog willen vragen of je La Lopez met Supersprint voice had bevallen, je zult wel gedacht hebben wat een klein kind met zijn korte tussensprintjes, maar kan het af en toe echt niet laten B) B)

Link naar reactie
Rob en Ivo(en aanhang natuurlijk)nog bedankt voor de gezellige avond in het hotel :lol:

Jullie ook bedankt, Huub en Ivo. En inderdaad de ladies natuurlijk.

By the way: we hadden de wekker nog staan op Liverpool-tijd. Ontbijt gemist!

We zagen nog een blauwharige Dolf Jansen het hotel uitkomen en zich in een klein Renaultje wurmen. Zag 'm vanavond op TV presenteren bij Pink Pop.

Rob waar stond je auto??Heb de zz van Ivo nog wel zien staan.

Link naar reactie

WOW!!!

Wat heb ik genoten!!!

Toen ik vanmorgen wakker werd (voor het eerst op tijd voor een ontbijt :lol: ) baalde ik wel van de zon maar desondanks mochten we niet klagen!

Ook mijn nieuwe bijrijder heeft zich goed vermaakt en zal er zeker de volgende keer wel bij blijven...na de vraag of ze als ze haar rijbewijs heeft een keer mijn wagen mee mag denk ik dat het niet lang meer zal duren voor ze chronisch verslaafd zal zijn aan het gevoel wat ik al heb vanaf dag 1 dat ik in die wagen rijd B)

Zedri, Pierre en Sledge uiteraard ontzettend bedankt voor het vele werk en voor de foto's kan je HIER kijken.

Rob en Huub, jullie hebben nog een rondje van me tegoed maar dat komt de volgende keer zeker!

PS: Nog een keer voor Sumo namens mij en Judith: aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh wat een lieffie B)

PPS: Zedri, zodra ik mijn amerika foto's een beetje heb uitgezocht zet ik ze online!

Link naar reactie
Ik ben ook benieuwd naar de telescoop-foto's van Ivodl! :lol:

Periscoop-foto's bedoel ik!

Dat viel nog niet mee! Vaak bleek dat ik gewoon niet lang genoeg de knop ingedrukt had, maar deze is wel redelijk geslaagd:

Nogmaals, de rest vind je:

HIER

Forum_Meeting_2_35.jpg

Link naar reactie

Heb mijn handen aan het stuur moeten houden.

Om een schitterend slingerende Belg en Leeuwardenaar bij te houden.

Dat uitbrekende kondje was een genot om naar te kijken.

Profiel van die banden moet minstens een paar milimeter minder zijn

gr Ralph

Link naar reactie

@ Sledge:

Helemaal vergeten je te vertellen met het eten: ik reed toch een tijd achter jou, tijdens de toer? Ik zag dat in je 3e remlicht een aantal cellen niet brandden.

Of dat allemaal lampjes zijn weet ik niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Misschien wist je het al, misschien niet.

Groet, Rob.

Link naar reactie
@ Sledge:

Helemaal vergeten je te vertellen met het eten: ik reed toch een tijd achter jou, tijdens de toer? Ik zag dat in je 3e remlicht een aantal cellen niet brandden.

Of dat allemaal lampjes zijn weet ik niet, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Misschien wist je het al, misschien niet.

Groet, Rob.

Klopt Rob, heb ik ook gezien en ook vergeten te melden!

Trouwens, Roel (Raketman) bij jou is er ook 1 segment kapot!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.