Ga naar inhoud

Het reactie topic na de 2e meeting


Aanbevolen berichten

We zijn al terug thuis van een toffe en leuke dag...

Was fijn om jullie eens te leren kennen... moet toegeven da de Z3 bende een sympathieke bende is :D

Aan de organisators vd rit : dikke proficiat en ik kijk al uit nr de volgende rit...

O ja... en ook bedankt da ik mocht mee rijden met mijne 1 reeks :lol:

Hier een paar leuke foto's :

7031yve_duim.JPG

7031yve_rijdend.JPG

7031estoril.JPG

7031pierre_voor.JPG

7031rij1.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tnx makker voor de knappe foto's!!!!

Jaja, het was een super toffe dag: knappe wagens, knappe locatie!

Een hele leuke bende, ik ben blij jullie eindelijk eens in levende lijve te ontmoeten en zoals ze altijd al zeggen is ook nu weer bewezen, die Nederlanders zijn gewoon super sympathieke lui. TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke pluim voor de organisatoren, twas een heerlijk ritje, gezellig, alles gewoon dit ondanks het slechte weer en het af en toe verkeerd rijden, :D maar dat hoort erbij.

en natuurlijk ook wat foto's erbij als aandenken! :lol:

Tot snel hoop ik!!!!!!

Link naar reactie

de meeting was te gek :lol: (lekker op dat laatste stukje nog eens goed gaan) :D

ik was mij cam vergeten thuis hoop dat er foto's op de forum kome waar ik ook op sta dan heb ik er toch een paar. dus laat al die foto's maar eens zien

Link naar reactie

Wat een heerlijke dag. :D :D

Nogmaals bedankt voor het organiseren vond het helemaal top.

Ik heb weer een aantal goede tips opgedaan en vond het perfect om jullie eens in levende lijve te ontmoeten.

Weet nu zeker dat deze hobby veel geld gaat kosten. Goede tips gekregen.

gr Ralph :lol:

Link naar reactie

het was absoluut erg geslaagdde meeting van vandaag.

Zedri & co bedankt nogmaals voor de uitstekende organisatie.

Nu weet ik weer hoe mooi het in "ons limburg" is. Echt een gave route die het zeker de moeite waard is om bij mooi weer nog eens te rijden zodat je nog meer kunt genieten van de fraaie natuur.

Die Eissenmann uitlaatjes vond ik trouwens ook er geslaagd. Toch mooi die 4 pijpjes onder de 2.8 coupé Huub!!! Ook die pioneer was erg fraai. Ik vrees dat deze dag weer dure gevolgen gaat krijgen.

Ben benieuwd naar nog meer foto's!!

Groeten Maarten :lol:

Link naar reactie

Zo, ook weer veilig thuis... Niet moe maar wel voldaan!

De Zuid-Limburgse boys bedankt voor de leuke dag en de mooie route!

Jammer dat het weer niet wilde meewerken, dan waren de uit- en vergezichten nog veel mooier geweest!

Gezellig nagebabbeld over onze ZZZjes, koetjes en kalfjes tijdens de heerlijke maaltijd. Top jongens!

Leuk om iedereen in levende lijve te zien!

Wat mij betreft wederom voor herhaling vatbaar! :D

Enne... laat maar zien die :lol: !

Link naar reactie

Jongens wat was dat lekker!

Leuk om zo m'n Z-tje te leren kennen en om jullie te leren kennen. Wat een leuke club mensen!

Erg geslaagd. Q en ik hebben extreem genoten.

Zedri en organisatie:

Voor jullie neem ik mijn petje af.... :lol: mijn dank is overweldigend.

En zo'n dag is ook te kort he. Zoveel forum members die ik nog niet gesproken heb. Ik zeg:

volgende rit spoedig in Noord-Holland om de schade in te halen.

meer tekst heb ik even niet want er moet heel hard geslapen gaan worden. :D

lees jullie laterrr. :D

Link naar reactie

Ik ben benieuwd naar de reactie's volgens mij heb ik wel iets misgelopen.

Ik was op de terugweg vanaf Luxemburg en heb goed opgelet, heb wel een paar Ztjes gezien maar helaas niet de grote club.

Volgende keer ga ik zeker mee, ik kijk uit naar de foto's.

André

Link naar reactie

Zedri: bedankt voor je gastvrijheid en de puike routeplanning B)

Sledgehammer: zeker jij bedankt voor je hulp aan de organisatie, je bent te bescheiden ;)

Pierre: bedankt voor je telefonische support aan Zedri & het proefrijden

Napoje: bedankt voor het prima initiatief en de inschrijvingen ^_^

Gisteren was ik eens lekker de gast en ik heb ervan genoten :lol:

Wat heb ik geleerd?

  • Zedri kent de weg beter dan ik :D
  • een :m: is dus niet persé sneller dan een 2.8 :lol:
  • Rob snoept van 2 walletjes :lol:
  • BartD is een echte originalo B)
  • Huub poetst ook in den vreemde :foto:
  • Maarten had toch ff tijd ^_^
  • Merlijn is OK, dus we zijn weer vriendjes met de club
  • Raketman heeft nog steeds GEEN Forum sticker :D
  • MarcZ3 gaat voor een E90
  • Sledge's Z3 klinkt als een 2.8 :D
  • we hebben maar liefst 3 Leonard(o)'s op het forum :D
  • Ivodl kan werk en privé moeilijk scheiden ;)
  • Kermis en Kelmis ligt vlak bij elkaar :D
  • ChrisXL is inderdaad geen S-je ;)
  • Pierre laat de kinderen liever thuis
  • tunnels zijn leuk B)
  • een wegomleiding is geen wegomleiding als Zedri het woord mag doen B)

:fiew:

Link naar reactie

Grom .. ik baal helemaaaaaaaaaal niet als ik de foto's zie van al die Z-tjes op een rij zie. Nee, NOT, ik baal NIET! ;)

Ik weet trouwens (bijna) zeker dat ik op de A6 de strakke Z3 van Huub heb mogen aanschouwen. Klopt dat Huub? Was jij diegene die met een klein tikje gas mijn 1.9 even de achterkant van de jouwe liet zien? ;) Ik moet zeggen .. je hebt wel indruk gemaakt, vooral op mijn zoontje. Wat een monster :lmao:

En natuurlijk had ik jullie ook alemaal graag eens in levende lijve ontmoet!

Wanneer is de volgende rit? Gaat het nog lukken in 2005? Ergens in het najaar? Eind september, als iedereen terug is van vakantie? En wie gaat hier een initiatief in nemen? Ik zou het leuk vinden om samen met iemand van jullie een route uit te zetten. Wie oh wie? :)

Greez,

Cora

Link naar reactie
Ik weet trouwens (bijna) zeker dat ik op de A6 de strakke Z3 van Huub heb mogen aanschouwen. Klopt dat Huub?

dat klopt, want Huub dacht dat hij jou was tegen gekomen, vertelde hij ;)

volgende keer IRL :)

Link naar reactie

Ik was nog even wat namen achter de auto's aan het zoeken, en nu zie ik in de lijst ChrisXL staan met zijn rode roadster. Niet gezien....? ;)

Ik baal er trouwens als een stekker van, dat vandaag al de hele dag de zon schijnt, en gister maar een paar uurtjes in de late middag. :)

Link naar reactie

De rest:

z3meet050515%2011.jpg

z3meet050515%2012.jpg

z3meet050515%2013.jpg

z3meet050515%2014.jpg

z3meet050515%2015.jpg

z3meet050515%2016.jpg

En de dag was nog VEEEEEEEEEEL mooier dan de ;) 's laten zien. Ondanks dat het in NL-, D- en B-Limburg ALTIJD ;) regent, was het er geweldig.

En wat was het leuk om nu de gezichten en de auto's bij de verhalen te zien. Nooit gedacht dat we zo'n divers gezelschap vormen en ook buiten ons forum zo'n leuke dag kunnen hebben. Ik kan iedereen die er nu niet bij kon zijn, aanraden de volgende keer mee te doen. Hoewel we dan wsl om wegafzettingen moeten gaan vragen, want het was nu zo af en toe al enigszins vermakelijk........ voor ons dan ;) .

Heel veel dank :) aan onze Limburgse collega's die zich zo fantastisch voor ons allen ingespannen hebben!!! En natuurlijk ook aan de anderen die geassisteerd hebben. Perfecte organisatie :ok: , mannen.

Michiel :lmao: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.