Ga naar inhoud

windschermpje(nog maar eens)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

WOW! Nou ik zit al op de postbode te wachten :D

Mooi ook die omlijning, prachtig uitgesneden. Ze hebben er werk van

gemaakt. Is de 140 Eur zeker waard!

Wat betreft klapperen moet er idd wel wat rubbertjes tussen. Waar heb je

presies voor gekozen?

Link naar reactie
Blij dat jullie tevreden zijn over het resultaat ben ik ook :D

Ik heb van die ronde doorzichtige dempertjes die je kunt plakken ertussen gezet.

Ze zijn er in verschillende maten en vallen bijna niet op :lol:

En waar heb je die vandaan? Zodat ik er ook om kan :)

Link naar reactie
Blij dat jullie tevreden zijn over het resultaat ben ik ook :D

Ik heb van die ronde doorzichtige dempertjes die je kunt plakken ertussen gezet.

Ze zijn er in verschillende maten en vallen bijna niet op :lol:

En waar heb je die vandaan? Zodat ik er ook om kan :)

Zal kijken of ik er nog wat vind dan stop ik er een paar in het pakketje :D

Bij mijn vriendin in de winkel hebben ze ze zeker :D

Link naar reactie

Roadsterboyke is het vandaag komen ophalen met zijn Belgische schonen (hij had ze allebei bij zich) :m:

Zal wel druk aan het monteren zijn als ie tenminste de weg terug gevonden heeft :)

Laat ff iets weten, ben benieuwd :rolleyes::m:

groet,

Pierre

Dylotic, die van jou is al ingepakt, mijn vriendin nog ff lief aankijken of ze hem morgen afgeeft bij de post, de dempertjes zitten erbij B)

Link naar reactie

Zeker en vast Pierre, zonder jouw inzet en initiatief was ik nu nog steeds met dat "netje" aan het rondrijden ;)

Jaja, ik ben veilig en wel met mijn twee schonen thuis geraakt :lol:

(twas wel geen dag met meevallers (buiten het feit dat ik mijn windschermpje heb) nl in de ondergrondse parking van Maastricht heeft mijn achterste velg even fysiek contact gemaakt met de oooh zoooo smalle borduur van de inrit :m:

En de zijflank lichtjes geschaafd doordat ik even in de verwarring was verder gereden met het tankdopje nog open omdat ik met mijn bankkaart niet kon tanken in Nederland, dus vandaag al ineens een masterkaart aangevraagd :)

Maar ik ga het windscherm morgen monteren m.b.v een vriend die dan een namiddagje vrij neemt, dat zal me wel wat terug opbeuren B) !

Zodra het klaar is wordt het zeker en vast gepost ;) :muur:

Link naar reactie

Das flink balen :m:

Ja soms zit het mee en soms zit het tegen,

nog ff een tip, let op dat je beugels niet te ver uitsteken qua schroefdraad, ik bleef vandaag met mijn achterruitje hangen tegen een uitstekende schroefdraad, dus mooi kort afzagen ;) Gelukkig moet er bij mij toch een keer een nieuwe ruit in :muur:

groet,

Pierre

PS Dylotic, vrouwtje was het pakket vandaag vergeten mee te nemen, heb het nu in haar tas gestopt, pakket is niet te overzien dus morgen zou het onderweg moeten gaan B)

Link naar reactie

zeker, ik heb wel gemerkt dat als het de kap dichtdoet, de bovenrand net waar de ritssluiting loopt lichtjes tegen de bovenste bogen van het schermpje komen dus ik denk dat het wel e beetje kan gaan schuren op termijn ;)

kan het enkel verhelpen met die stoorrubbertjes er voor te plakken maar das geen zicht...... :D

om toch in de trent van verdere tegenslag door te gaan was m'n kameraad iets te snel met het te kuisen en nam hij een stukje papier ipv een doekje... gevolg, lichte krasjes jammer maar wie niks doet, kan niks verkeerds doen hé......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.