Ga naar inhoud

windschermpje(nog maar eens)


Aanbevolen berichten

sorry guys, ik krijg die nieuwe smiley er niet bij :blush: Weet niet waarom, zal wel beveiligd sein ofso :rolleyes:

toch wel dus :banaan:

aangepast door Ivo
Link naar reactie
  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik laat je iets weten als ze terugmailen of het past en dan kan ik er wel eentje voor je meenemen :fez:

Ik heb deze mail van hen teruggekregen!

"Hallo,

an Schnitzer Bügeln wurde das Windschott noch nicht getestet. Welchen

Durchmesser haben die Bügel?

Versand kostet per Vorkasse 12,20 Euro per Nachnahme 23,60 Euro nach

Belgien."

Ik precies dezelfde reactie, heb teruggemaild dat ze 50mm zijn en dat ik bij nood wel zelf langs wil rijden om ze te passen :banaan:

groet,

Pierre :rolleyes:

PS Nu moet jij niet gaan mailen dat ze 60mm zijn :schater:

Link naar reactie

Helaas: Past alleen op 60mm:

Guten Tag,

die Halterungen passen nur auf einen 60 mm Bügel, passt dann leider nicht.

Danke jedoch für Ihr Interesse,

Mit freundlichen Grüssen/With best regards/Salutations amicales,

Yvonne Mueller

Nu ga ik zelf wat proberen te verzinnen, eens een paar bedrijven langsgaan!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ik denk er iedere dag aan hoe fel ik, zeker met dit mooie maar soms winderige weer, zo een windscherm toch wel mis en ik vertik het om mijn knappe schnitzer beugels te verstoppen onder die hoes :upsidedown:

ziehier de oplossing met dit hoofddeksel...

Oompie%20Koerier%20-%20Het%20vreemdelingenlegioen.jpg

Link naar reactie
Ik denk er iedere dag aan hoe fel ik, zeker met dit mooie maar soms winderige weer, zo een windscherm toch wel mis en ik vertik het om mijn knappe schnitzer beugels te verstoppen onder die hoes :lol:

Ik heb maar eenvoudige BMW rolbeugels :upsidedown: en dacht net als jij: te mooi om te verstoppen. Tot je er achter komt dat je nek een orkaan moet weerstaan. Ja, dat heb je nu eenmaal met die snelheden van een 1.8. Ik heb uiteindelijk toch maar gekozen voor een BMW windscherm dat mijn rolbeugels bedekt. En eerlijk gezegd: ik heb er geen spijt van.

't Staat niet mooi, maar 't is wel effectief. :offtopic:

Link naar reactie
Klopt Roel maar voor dat geld wil ik het eigenlijk perfekt hebben, zal ze nog eens mailen of ze niet zelf met een oplossing komen :birthday:

En nog geen nieuws?? Kben er dan toch aant over nadenken om het volgende idee

"met een stukje rubber ertussen heb je die klemmen van 60 mm toch zo passend voor 50 mm"

misschien toch toe te passen, wa denk je,??

of nieuwe rolbeugels kopen, haha :schater:

Link naar reactie
Klopt Roel maar voor dat geld wil ik het eigenlijk perfekt hebben, zal ze nog eens mailen of ze niet zelf met een oplossing komen :birthday:

En nog geen nieuws?? Kben er dan toch aant over nadenken om het volgende idee

"met een stukje rubber ertussen heb je die klemmen van 60 mm toch zo passend voor 50 mm"

misschien toch toe te passen, wa denk je,??

of nieuwe rolbeugels kopen, haha :schater:

Pierre is een beetje druk de laatste tijd, vermoed ik. Zie hem af en toe op het Forum, maar hij post weinig. Voor zover ik hem ken, komt het allemaal in orde. Als het maar over ZZZ-tjes gaat is 'ie er écht wel bij! :banaan:

Link naar reactie

Ik ga van de week eens bij een bedrijf langs dat allerlei maatwerkzaken in lexan en plexiglas maakt en neem het auco windschot mee. Kijken wat het kost om dit na te maken met de perfecte buiging en pasvorm voor de Schnitzers. :rolleyes:

groetjes,

Pierre

En ja heb idd weinig tijd, nieuwe drukke baan en veel werk buiten :rolleyes:

Link naar reactie

Ja was er vrijdag, vandaag de prijs binnen gekregen.

Had het windschot van Auco meegenomen. Hiervan is hoek van de buiging en de plaats van de buiging verkeerd. Ze hebben hiervan nu de maat genomen voor de Schnitzer beugels en de rest van de specs (vorm en breedte) worden hetzelfde als die van Auco

49.jpg

Dat van Auco is van plexiglas en zij maken het in lexan (sterker materiaal dan plexi) en dan exact passend op de Schnitzer beugels, dus met de buiging op de goede plek.

Zij vragen er 160 euro voor vanwege het feit dat ze het nog moeten uittekenen enz. bla bla :blink:

Zal nog eens vragen of het nog goedkoper kan als we er twee of meer (Zedri en Dylotic hebben ook Schnitzer beugels) afnemen.

Enige zaak is dan nog om passende beugeltjes te bezorgen voor om de Schnitzers, gaatjes boren en klaar is kees.

Wat vind je ervan, vind het vrij prijzig, Auco vraagt 150 euro voor het plexiglas geval, heb geen idee van de prijzen van lexan??

Denk echter dat ik er eentje ga bestellen bij Auco moet ik ook weer verzendkosten gaan betalen en dan weet ik nog niet zeker of het past als ze er eentje voor me willen aanpassen en naar Hamburg rijden wordt nog duurder :huh:

Hoor het wel!!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Pierre, plexiglas is duur en (te) kwetsbaar. Lexaan werd me ook aangeraden en is nog véél duurder. Ik werd gematst door gewoon een glasgroothandel binnen te lopen en een stuk uit de restbak te vissen, maar reken als je een dikte hebt van 4-6 mm (minimum) op € 90-125 ex BTW per m2. Ik heb nog een hele plak staan om een scherm uit te zagen (is ook makkelijker in lexaan, plexi breekt te snel) en een defect oud scherm als voorbeeld. Maar het blijft altijd hangen op de mooiste manier van bevestigen...

Link naar reactie
Dan valt de prijs dus mee vind je, is trouwens 5mm dik lexan,

en het moet ook nog perfect op maat gezaagd worden en gebogen worden :blink:

Inderdaad, prijs is redelijk. Ik weet niet hoe groot het oppervlak is wat je krijgt maar als het tussen de rolbeugels blijft dan heb je nog geen 0,25 m2. Dan samen met het zagen, buigen en bevestigen zit je wel gauw aan dat bedrag.

Link naar reactie
Kunnen ze het niet kogelvrij maken? Ivm die bankovervallen die ik in de

planning had  :lmao:

Kogelwerend is een paar lagen lexaan gelamineerd, dus het moet wel kunnen. allen is dan net de belangrijkste plaats (je hoofd) onder de rolbeugels niet beschermd -_-

Van het weekend bij mythbusters bewezen dat 6mm (?) lexaan NIET kogelwerend is inderdaad...

Link naar reactie
Voor mij het oké hoor Pierre dus je laat me maar iets weten hoe we dat dan juist kunnen regelen!!!!

:lmao:

Dan zal ik Zedri en Dylotic ook ff vragen of ze interesse hebben kunnen we misschien nog iets met de prijs doen!! -_-

groet,

Pierre

Link naar reactie
:o

Dan zal ik Zedri en Dylotic ook ff vragen of ze interesse hebben kunnen we misschien nog iets met de prijs doen!! :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.