Ga naar inhoud

Katalysator vervangen


marcel.verheijen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag naar Beekracing geweest om mijn besteld Remus voor de m43 118 pk van 2001 te laten monteren. Helaas het verkeerde type (tm 1998) besteld door de garage.

 

Maakt niet uit, jammer. Volgende week volgende kans.

 

Zag de staat van de uitlaat. Pijp sterk verroest en de rest redelijk.

 

Als de boel er toch af ligt overweeg ik de kat te vervangen door een magnaflow.

 

Wie heeft ervaringen en zo ja wat moet ik bestellen (nummers type etc). en wat krijg ik dan aan materiaal (alleen het potje of ook de piping).

 

Groet,

20150513_203139.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De Remus is de einddemper??

 

Ik weet dat op de Duitse ebay de Magnaflows nieuw voor iets van 130 euro weggaan (voorraadrestanten). Dan heb je enkel de kat zelf en niet de pijpen maar die zullen het geld niet zijn, Wellicht dat duurdere advertenties die er wel bij hebben

 

Magnaflow staat goed bekend op de BMW 3-serie`s (zelfde blokken) dus ik verwacht geen problemen op de Z3 maar heb er zelf geen ervaring mee.

 

Ben zeer benieuwd naar de ervaringen.

Link naar reactie

De Remus zou de einddemper worden, maar past niet op de facelift. Komt iets te schuin uit bij de tussendemper.

 

Nu een offerte van Crooke Tuning: sportcat magnaflow+tussen en einddemper van Fox, waarbij het eindstuk nog even een 'open eind' is. Ik wil het liefst ovaal. Ook de pijp voor de sportcat is inbegrepen.

 

Prijs is dan 1.293 euro.

 

Nog even dubben.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.