Ga naar inhoud

Meet and Eat in Zevenhuizen 7 maart 2024


Ka4

Aanbevolen berichten

Mooi is dat, dan zijn dan je vrienden.....?

 

Ik kon hem wel uploaden, maar na een paar seconden zijt tie mislukt. Misschien een ipad kwaal i suppose....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Het was weer gezellig! lekker volle bak.  :thumbup:    :gathering:

Daarom alvast weer de aanmelding opengezet voor eerstvolgende meeting op donderdag 7 juli 2016.

Hoop jullie weer te zien dan, groet Karin

Link naar reactie

Hoi Karin,

 

Wij zijn er natuurlijk ook weer bij, met een nieuwe ride....verrassing te zien as donderdag avond, ik denk dat niet alleen Miranda weer blij is maar Nadia ook.

 

gr Aad

Link naar reactie

Hoi Karin, door onvoorziene omstandigheden, mijn ega Margriet ligt in het Rotterdamse Erasmus MC, kan ik vanavond helaas niet komen. Op dit moment is nog onduidelijk hoe eea zich gaat ontwikkelen en wil ik mijn handen vrijhouden. Wie weet zijn we de volgende keer weer samen bij.

 

Theo (pampus).

Link naar reactie
4 uren geleden, Ollie zei:

En een foto van de nieuwe aanwinst van Aad ??

 

Tja.......dát is het nadeel van afwezigheid:sFun_whistle:  in het echie mogen aanschouwen en het is werkelijk een plaatje!! Aad en Miranda zijn er meteen mee vertrokken richting Oostenrijk:punk:

Link naar reactie

foto's van de meeting van 7 juli jl., met o.a. de heruitgevonden, teruggevonden, unieke US kleur uitgevoerde ZZZ van Aad en Miranda. Sounded & looked very good Aad!

En voor als de foto's het hier weer eens niet doen (hoe komt dat toch? goed waardeloos dit platform) dan heb ik ze hier ook staan:    https://www.dropbox.com/sh/ri8fdxgsx3wccjr/AAAV0SYkUrVRSg6HBE_NTyBJa?dl=0

 

IMG_1803.JPG

IMG_1815.JPG

IMG_1789.JPG

IMG_1809.JPG

IMG_1805.JPG

aangepast door HansR
Link naar reactie

Mooie foto's Hans, ga deze zeker van Dropbox downloaden. We zijn idd inmiddels in Oostenrijk heerlijk aan het toeren en wandelen. Deze foto is genomen op de Gerlospas andere foto's volgen nog maar deze is wel mooi. Auto is inmiddels een beetje veranderd van kleur aangezien het hier af en toe een modderige boel is.

image.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie
  • Ka4 wijzigde de titel naar Meet and Eat in Zevenhuizen 1 juni 2023
  • Ka4 wijzigde de titel naar Meet and Eat in Zevenhuizen 7 maart 2024

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.