Ga naar inhoud

Meet and Eat in Zevenhuizen 7 maart 2024


Ka4

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
3 uren geleden, Individual zei:

Om de een of andere reden heb ik steeds werkverplichtingen in Maastricht op de dag van de Meet & Eat.  Gaat 'm dus wederom niet worden. 

Misschien had je het nog niet door Jeroen, maar er zit een vast ritme in de Meet & Eats. Zou zo maar kunnen dat dit met bepaalde werkafspraken ook zo is. Het komt sporadisch voor, maar er zijn opties in agenda's om met een interval te plannen...:chinscratch::cynical:

 

Wie weet komt het er ooit toch nog eens van dat je weer aan kunt schuiven! :clown:

--------

Echt HEEEEEL IRRITANT, als je 2 posts onder elkaar plaatst, voegt ie ze samen. Waar bemoeit dat ding zich mee!!! :default_33:

 

Hai Karin, wij komen ook weer a.s. donderdag, groet Edwin en Nadia

aangepast door Nadia
Link naar reactie
  • Administrator
Op 29-4-2019 om 17:23, Nadia zei:

Echt HEEEEEL IRRITANT, als je 2 posts onder elkaar plaatst, voegt ie ze samen. Waar bemoeit dat ding zich mee!!! :default_33:

Als je te snel achter elkaar post, voegt het forum ze samen inderdaad. Om te voorkomen dat mensen van iedere regel een nieuw bericht maken. En trust me, je hebt ze er bij 😄

 

Het is overigens een instelling die ik niet kan wijzigen, je zult het er dus mee moeten doen of een tiental (meen ik) minuten moeten wachten 😊😄

Link naar reactie

Hoewel het in de planning zat om deze keer ook weer eens aan te schuiven gaat het toch weer niet lukken door allerlei verbouw perikelen. Eet smakelijk allemaal !

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Er kunnen er altijd nog méér aanschuiven hoor! Schroom niet, meldt je aan en eet gezellig mee. Show je ZZZZ, stel je vragen, deel je verhalen met ons. Het is altijd weer leuk om iedereen achter de forumnaam te leren kennen! Dus grijp je kans en ik zie je op donderdag in Zevenhuizen!

Link naar reactie

En wij zullen er weer niet zijn, vertrekken weer richting Medemblik voor een of ander zeil gedoe, jammer, wie weet in juli.

Link naar reactie

Vandaag gaat helaas niet lukken, maar voor de volgende keer houden we het zeker in het achterhoofd!

Altijd leuk om wat andere mensen met dezelfde afwijking te leren kennen... 😁

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Wie mag ik noteren voor een plekje aan tafel op a.s. donderdag 4 juli?

Als het weer het toelaat, kan ik proberen om op het terras te eten, maar dan is het juiste aantal aanmeldingen van belang ivm beperkte ruimte op het terras!!!

 

DUS MELD JE AAN, BIJ VOORKEUR VOOR WOENSDAGAVOND!

Link naar reactie

Zet ons (Eric & Daniëlle) maar op de lijst voor donderdag 4 juli!

18:00 uur in Zevenhuizen gaat niet lukken, maar we gaan ons best doen om toch nog iets van het drankje vooraf mee te maken... :hypocrite:

 

 

Link naar reactie
  • Ka4 wijzigde de titel naar Meet and Eat in Zevenhuizen 7 maart 2024
  • Ka4 wijzigde de titel naar Meet and Eat in Zevenhuizen 1 juni 2023

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.