Ga naar inhoud

Meet and Eat in Zevenhuizen 4 juni 2026


Ka4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

^jij mag niet meer raden @Emi.....

Geplaatst: (aangepast)

Dan is Ilona een bofkont; niet zozeer vanwege @Bigpapa(over hem niets dan goeds), maar wel om Denemarken. Wat een prachtig land met aardige gastvrije mensen.

(Wijziging: Oeps, ik had jullie door elkaar gehaald)

aangepast door Horus
Geplaatst:

Ik heb méér belangstelling voor de aanmeldingen:sFun_whistle:. Persoonlijk denk ik dat 4 mei om 20:00 uur geen probleem hoeft te zijn. Is toch geen opgave om even minuutje stilte aan tafel te zijn.

Kortom, wie mag ik op de lijst noteren?

Geplaatst:

Hans Rust en Floris, we maken het alleen niet te laat 

Geplaatst:
Op 20-4-2017 om 20:07, Ka4 zei:

Ik heb méér belangstelling voor de aanmeldingen

 

Ok dan. Bij deze.

  • Like 1
Geplaatst:

Wij gaan ook eens kijken of een meeting iets voor ons is.

Dus 2 personen op de lijst aub voor 4 mei.

Rob (symfo) en Yvon Patings.

  • Like 1
Geplaatst:
Op ‎20‎-‎4‎-‎2017 om 20:07, Ka4 zei:

Ik heb méér belangstelling voor de aanmeldingen:sFun_whistle:. Persoonlijk denk ik dat 4 mei om 20:00 uur geen probleem hoeft te zijn. Is toch geen opgave om even minuutje stilte aan tafel te zijn.

Kortom, wie mag ik op de lijst noteren?

1 minuut stilte is inderdaad niet zo'n opgave. Maar 2 minuten met deze groep daarentegen.... :sCo_chinscratch:

 

Maar serieus, ik denk dat wel meer mensen er dan aandacht aan zullen besteden, dus ik mag hopen dat iedereen inderdaad de stilte respecteert. Komt vast goed.

Zet ons er maar bij. Ik hoor allemaal mensen hier roepen dat het volgende week mooi weer wordt. Nog niet naar het weerbericht gekeken maar hopelijk wordt het terrasweer! En anders vermaken we ons ook wel

  • Administrator
Geplaatst:

Even onder voorbehoud of ik het ga redden mag je mij er 1x bijzetten. Is het een probleem als ik je dat rond 17u die dag laat weten?

 

 

Geplaatst:

Wij zijn er ook weer bij.

 

gr Aad

Geplaatst:

Hoi Karin, Ik zal er deze keer weer bij zijn. Kon de afgelopen maanden niet vanwege mijn ICD-plaatsings operatie en herstel. Rijd nu al maanden onverzekerd rond in afwachting van vervanging rijbewijs met 100 aantekening. Tot donderdag. H.Groet oet Twente, John

Geplaatst:

AANMELDINGEN ZIJN ALTIJD WELKOM EN WE ZITTEN NOOIT VOL!! :schater: 

Geplaatst:

Ik neem aan dat Ruudkapje zich ook nog wel zal melden toch?

 

Geplaatst:

Hee, heel, heel misschien ben ik erbij. Ben s'middags in de buurt maar weet niet hoe het gaat lopen. Je hoeft voor mij niet te reserveren in ieder geval.

Geplaatst:

oeeeeeh je houdt de spanning erin!! :lol: Zou leuk zijn!

Geplaatst:

Dit belooft weer een dolle boel te worden :)

Geplaatst:

Zeker omdat ik er niet ben @Emi hahahahahah

  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.