Ga naar inhoud

Meet and Eat in Zevenhuizen 4 juni 2026


Ka4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag Karin.

 

ik ben er donderdag ook weer van de partij voor een gezellig avondje.

m'n vader en moeder hebben een z4 en willen ook graag een keer mee eten.

dus:

Eric en Priscila.

Leo en Danielle. 

 

Tot donderdag! 

Geplaatst:

Gezellig.....de eerste schapen zijn weer over de dam!! Dus laat maar komen die kudde :lol:

Geplaatst:

Wij zitten op st maarten en zijn er niet, maar 6 april zijn we met het nieuwe zetje van de partij ?

Geplaatst:

Mooi Perry,

Maar lees het nu pas, dus zie je zoooooooooooo:3:

Geplaatst:

Mij gaat het dus niet lukken. veel plezier allemaal!

 

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Zo we zijn er weer eens bij, pampus (1) en Emi (1) en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ruudkapje er ook weer is. Zet ons maar op de lijst @Ka4.......

  • Ka4 wijzigde de titel naar Meet and Eat in Zevenhuizen (ZH) 6 april 2017
Geplaatst:

Hopelijk is het terrasseizoen geopend?! Zet ons er ook maar bij, 2 p, Edwin en Nadia. 

Geplaatst:

^ gezellie....

Geplaatst:

Terrasweer? Ja zou mooi zijn :Ghelyon: Het weer van vandaag biedt alleen geen garantie voor de toekomst...

Gezellig,, jullie staan erbij!

Geplaatst:

Wij zijn er ook weer bij, volgens mij helaas geen terras weer.

 

gr Miranda en Aad

Geplaatst:

Het was weer als vanouds gezellig:gathering::Ghelyon:

 

Volgende meeting staat gepland voor donderdag 4 mei, maar ik weer niet of dit wel zo handig is ivm dodenherdeking. Laat maar horen of het wellicht liever 1 week later moet worden...

Geplaatst:

Was zeker gezellig en ik heb ook weer genoten van de wijze waarop mijn schuintegenoverbuurman zijn carpaccio verorberde :thumbup:.

 

Als we om 20.00u even de snavel kunnen houden, is een Meet en Eat tijdens Dodenherdenking prima wat mij betreft. Maar een week later kan ik ook nog.

  • Administrator
Geplaatst:

Indien 4 mei, ga ik kijken of ik/we kan/kunnen aanschuiven :drank:

 

 

Geplaatst:

4 mei is een dag van bezinning denk ik maar en is dus niet verkeerd, maar privé kan ik niet en een week later wel. Wordt jouw dilemma @Ka4......

  • 2 weken later...
Geplaatst:

4 mei zit ik helaas in Denemarken. Helaas moet ik overslaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.