Ga naar inhoud

Z3 gezocht (Z4?)


HAL2001

Aanbevolen berichten

Oké dank, ik schat de kosten om hem netjes te krijgen op een kleine 2000 euro. 860 euro voor het dak. 8 à 900 euro voor mooie wielen en dan de stoelrenovatie. Dat wil ik dan wel in 1 keer goed laten doen dus misschien is mijn schatting dan nog wel aan de lage kant.... En dan vind ik de vraagprijs toch weer erg hoog.

Link naar reactie
  • Administrator

Maar die prijs voor mooie wielen is dan gebaseerd op een andere set denk ik? Volgens mij moet je wielen wel voor 125 a 150 per velg kunnen laten stralen en powdercoaten. Scheelt je toch weer een paar honderd piek ,,,

 

Stoelrenovatie ziet er op de foto's vooral uit als bij verven (en dus als max EUR 100,- aan kosten als je hert ruim neemt). Of is dat in werkelijkheid een stuk slechter?

Link naar reactie
2 uren geleden, lightning87 zei:

^ja dat wordt dan heel lastig als je import gaan doen ( gaat zo goed als niet of je moet ruud mee kunnen nemen )

 

Er zijn gevallen bekend waarbij Ruud voor dit soort aangelegenheden tijdelijk geëxporteerd is geweest.

Link naar reactie
36 minuten geleden, 2.5si zei:

Maar die prijs voor mooie wielen is dan gebaseerd op een andere set denk ik? Volgens mij moet je wielen wel voor 125 a 150 per velg kunnen laten stralen en powdercoaten. Scheelt je toch weer een paar honderd piek ,,,

 

Stoelrenovatie ziet er op de foto's vooral uit als bij verven (en dus als max EUR 100,- aan kosten als je hert ruim neemt). Of is dat in werkelijkheid een stuk slechter?

De wielen zijn verdacht slecht. Ik denk niet eens dat ze origineel zijn. Nooit gedacht dat wielen zo onderhuids kunnen roesten dus ik weet niet of poedercoaten e.d. wel verstandig is.

De stoelen zijn inderdaad slechter dan op de foto's is te zien...

Link naar reactie
1 uur geleden, Emi zei:

 

Er zijn gevallen bekend waarbij Ruud voor dit soort aangelegenheden tijdelijk geëxporteerd is geweest.

 

dan is zoiets natuurlijk mogelijk, maar die zin was ook in of meer in de zin van ik denk niet dat je met een buitelandse Z "even" naar ruud rijdt om hem te laten nakijken ( mag ook niet op een 1dags kenteken, daarmee mag je alleen van en naar het RDW station rijden)

Link naar reactie

Het is natuurlijk ook mogelijk om tijdelijk met de originele platen te rijden als je dat met de eigenaar kunt regelen en je zorgt dat ie verzekerd is. (toegestaan mits tijdig gemeld bij de belastingdienst) Zie hier.

Link naar reactie

^Dat vind ik dus ook en daarom wordt hij zeker niet gekocht zonder keuring bij Ruud. En gelukkig heeft de garage daar geen problemen mee. 

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Ik snap dat het een foto is van een andere auto hoor. Dank daarvoor. Ik vroeg me alleen af of hij dan ook met 1 bepaald type LM velgen is geleverd. Maar ik ga het uitzoeken. 

Link naar reactie

Heb de groene roadster nog eens goed bekeken, ben er ook nog even mee bij Ruud geweest, en ik heb besloten dat dat hem niet wordt. Tenzij de verkoper in prijs wil dalen. En dat wil hij niet...

Het is inderdaad een individual. Maar er moet echt veel te veel aan gebeuren. En 2.2 is leuk maar 2.8 of 3.0 is leuker... :)

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

-Voorbumper verkeerd gespoten

-Motorkap niet mooi gespoten

-Wielen erg verroest

-Kap tot op de draad versleten en vochtproblemen waardoor de ijzeren rand een roestplek heeft

-Veel schade op de stoelen

-Is toe aan nieuwe schijven en blokken

-Grote lacune in de onderhoudshistorie

-Spiegels zitten vast

 

We hebben hem niet op de brug gehad dus wie weet wat je dan nog tegenkomt.

 

 

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

HAL, mijn oude 2.8 Arktissilber automaat staat te koop. Dat is een auto die 

a) onvergelijkbaar is met andere Z3's in vermogen, conditie, opties

b) super, maar dan echt super onderhouden is

c) niets te wensen overlaat!

 

Het is een zilvergrijze 2.8 met M wielen, zal even kijken of ik een link kan posten.

Link naar reactie

Oh, hier de link:

 

http://link.marktplaats.nl/m1050421281

 

Ik ben nog steeds verliefd op die auto en er echt in meegegroeid, dus eigenlijk doet het pijn om een ander erin te zien rijden, maar dit is ECHT een Z3 die aan te raden is. Ruud kent de auto door en door, vraag hem desnoods. Alle aanpassingen, en dat zijn er veel, heb ik toen zelf gedaan. Klaas kocht hem van mij zodat ik de M kon kopen, maar ik denk dat hij nu om een nieuwe echte liefhebber schreeuwt die auto! ?

Link naar reactie
  • Administrator

^& ^^ = match?

 

Met zijn opmerking dat hij ale aanpassingen zelf heeft gedaan bedoelt Lawrence voro zover ik het kan overzien dat hij ze bedacht heeft en heeft laten uitvoeren, niet dat hij zelf de boor, hamer, zaag en het spijkerpistool ter hand heeft genomen ...

Link naar reactie

Haha ja, Maurits heeft gelijk, met zelf gedaan bedoel ik: laten uitvoeren door professionals. Auto is opnieuw gespoten (na vandalen 'm bekrast hadden), en alle aanpassingen zijn gedocumenteerd.. Het is echt een pareltje, maar inderdaad geen facelift, zoals HAL al zegt. We zoeken met z'n allen verder  :)

Link naar reactie
Zojuist, Enzo Sebastian zei:

We zoeken met z'n allen verder  :)

 

Haha. Mooi. Ik stel het erg op prijs hoor! Het is natuurlijk niet zo dat ik jullie voor mijn karretje wil spannen. Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk in de gaten te houden. Maar Z3/Z4-liefhebbers zien natuurlijk meer dan ik in mijn eentje op alle websites kan zien. Bovendien staan niet alle occasions op websites. En aanbiedingen met (ex-)auto's van (ex-)forumleden hebben natuurlijk een streepje voor.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.