Ga naar inhoud

Angel Eyes


Garfield

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:D :lol::lol::lol: (toen ik er het eerst over las wist ik ook niet wat men bedoelde)

angel eyes zijn de lichtringen die de vorige vijf serie al had als stadslicht!!!

Wordt in alle nieuwe modellen nu als stadlicht gebruikt.

Voor enkele oudere types bijv, de e36 zijn hier al hele sets voor te koop, bij de e46 worden deze zelf gemaakt van de lichtringen van de vijf serie echter dan veelal niet met gewone lichtjes maar met led's die veel witter schijnen en veel beter bij Xenon passen als die gele stadlichtjes, zo ook bij mijn touring B)

Bij de Z3 die toch geen xenon heeft is voor mij de montageurge veel kleiner.

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Ah, die dingen! Ja vindt het ook best mooi. Lijkt me ook niet makkenlijk inbouwen

in een z3 koplamp. Ga ik me nog maar niet over bezighouden genoeg andere

dingen die beter kunnen :D

Link naar reactie

Ter info:

Mijn leverancier is aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn voor montage van deze ringen voor de Z3. Ik verwacht eind deze week bericht.

Als voorbeeld heb ik wat foto's van de ringen op een E36 3 serie, wat ik er wel bij moet vermelden is dat ze slecht te fotograferen zijn, in werkelijkheid zijn de ringen fel wit 6500K kleurtemp. Momenteel voor de E36,E46,X5,E38,E39(pre facelift).

ik houd jullie op de hoogte :D

Kendo Tuning

kendo2.jpg

kendo1.jpg

kendo3.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Er zijn helaas voor de Z3 geen apparte DDE ringen verkrijgbaar, dit komt doordat de koplampen niet alleen van boven maar ook onder afgevlakt zijn.

Wel is een een complete set Koplampen met DDE's (ProjectorZ) verkrijgbaar. De set bevat zijn:

- Hella Projectorlampen

- Alu afregel ringen

- complete metalen montage systeem

- installatie manual.

(Zie foto's)

Deze set is wat prijzig omdat het complete koplamp units bevat.

Prijs: 650,- ex. btw

Er wordt momenteel uitgezocht of de projectorZ wel in europa kunnen ivm DOT afgestemde unit. Of ze ook E4 zijn, met europees goedgekeurd lichtbeeld.

Mochten er mensen zijn met intresse, laat het ff weten dan zet ik druk achter het uitzoekwerk i.v.m. goedkeuring.

mvg.

Kendo Tuning

info@kendo-tuning.nl

projectZ3.jpg

projectz2.jpg

prjZ.jpg

Link naar reactie

Volgens mij werken die ProjectorZ lampen met H9 lampen = veel meer licht + beter lichtbeeld. ;)

Volgens mij moet je alleen je lampunits uit elkaar halen (de oventruuk) om die dingen te monteren. En daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in :rolleyes:

Link naar reactie

ter info:

Het verschil met de normale koplampen:

normaal lichtopbrengst: 900 lumens

ProjectorZ lichtopbrengst: 3300 lumens

stadslichten worden vervangen door de DDE's

En inderdaad de koplampen zijn exclusief het voorglas en achterkap, dus de lampen aan de binnenzijde worden vervangen.

En om hier bij te komen wordt de 'overtruuk' gebruikt.

Om een indicatie van het inbouwen te krijgen kun je op onderstaande link een installatie manual in pdf formaat bekijken.

installatie instructie ProjectorZ incl. DDE's

grts,

Dekan

Kendo Tuning

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.