Ga naar inhoud

Ideeen gevraagd


merlijn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1-Uitdeukdag

2-Spotrepairdag

3-Handelaren-komen-met GOEDKOPE-accesoiresdag

4-Z3ers met ervaring helpen onervaren Z3ers met inbouwtoestanden dag

5-BMW geeft servicedag (met megakorting)

6-Onderdelen die je nog overhebt ruilbeurs

Maak er a.u.b. wel een feestje voor ALLE z3'ers van!

Link naar reactie
1-Uitdeukdag

2-Spotrepairdag

3-Handelaren-komen-met GOEDKOPE-accesoiresdag

4-Z3ers met ervaring helpen onervaren Z3ers met inbouwtoestanden dag

5-BMW geeft servicedag (met megakorting)

6-Onderdelen die je nog overhebt ruilbeurs

Maak er a.u.b. wel een feestje voor ALLE z3'ers van!

prima ideeën Napoje :D

Merlijn: je hebt gelijk ;)

Link naar reactie

De uitdeukdag is in de maak... in Hillegom alleen de datum moet nog geprikt worden en nog wat meer mensen moeten aanmelden..

Ben zelf ook voor een polijstdag, daar heeft m'n zwager een goedkoop maar goed adresje voor.

Die inbouwdag/klusdag zie ik ook wel zitten. Voor allerlei kleine dingetjes zoals interieurdelen, lichten, kapraampjes, kleine motorische dingen, katvervangers, spacers e.d. Vrienden van mij hebben een garagebedrijf, die kan ik wel zo gek krijgen denk ik. D'r staan 2 bruggen in. Ik zie het zo voor me dat ieder met zijn op haar "probleem" naar die garage komt, en dat de eigenaar in kwestie op weg geholpen wordt door een monteur/ervaren DHZ-er en dan lekker zelf klusje klaart. Aan het einde van de dag even poetsen, lekker drankje doen en trots naar huis. :cool: ;)

Link naar reactie

Als iemand een laptop met Windhoos meeneemt met mobiele printer. Zetten we ff ETK, TIS en EBD erop en kunnen we printjes maken voor lieden met inbouwvragen.

Link naar reactie
De uitdeukdag is in de maak... in Hillegom alleen de datum moet nog geprikt worden en nog wat meer mensen moeten aanmelden..

Ben zelf ook voor een polijstdag, daar heeft m'n zwager een goedkoop maar goed adresje voor.

Die inbouwdag/klusdag zie ik ook wel zitten. Voor allerlei kleine dingetjes zoals interieurdelen, lichten, kapraampjes, kleine motorische dingen, katvervangers, spacers e.d. Vrienden van mij hebben een garagebedrijf, die kan ik wel zo gek krijgen denk ik. D'r staan 2 bruggen in. Ik zie het zo voor me dat ieder met zijn op haar "probleem" naar die garage komt, en dat de eigenaar in kwestie op weg geholpen wordt door een monteur/ervaren DHZ-er en dan lekker zelf klusje klaart. Aan het einde van de dag even poetsen, lekker drankje doen en trots naar huis. :cool: ;)

goed plan!

Link naar reactie
Ja, dat ziet er wel erg professioneel uit. We kunnen het natuurlijk ook combineren met de Uitdeukdag. Jij hebt toch ook nog wat putjes Remmuz?

Ik heb inderdaad de nodige butsjes in een portier zitten, dus ik ben wel van de partij.

Zo'n dag is natuurlijk ook leuk om kennis te delen, ik heb inmiddels ook de nodige ervaring met het oplossen van elektrieke problemen. (binnenverlichting, stoelverstelling :unsure: )

Link naar reactie

Ik met achterruitjes en ook met stoelen. en hopelijk strakst met deurpanelen, consoles en rolbeugels

Link naar reactie

Nou ik ga donderdag m'n Z halen van de grote beurt. Dan vraag ik het 'm wel even. We moeten het ook wel een beetje aantrekkelijk voor hem maken he. Het kost 'm z'n vrije zaterdag. Hij heeft b.v. geen website. Misschien kan iemand 'm daar mee helpen? We kunnen ook doen dat hij onderdelen levert ofzo. ik noem maar iets. suggesties?

Link naar reactie
Hij heeft b.v. geen website. Misschien kan iemand 'm daar mee helpen?

als hij mijn auto een grote beurt geeft en vervangend vervoer weet te regelen wil ik dat wel voor hem doen (mits niet al te hoge eisen worden gesteld)

Link naar reactie

Ik heb ff met 'm gebeld. en het goede nieuws is:

Garage Detcars in Hillegom wil z'n garage beschikbaar stellen voor de grote KLUS EN UITDEUKDAG :fez:

Hij wil zich met alle liefde extra gaan toeleggen op de Z3 (want hij is lekker enthousiast geworden nu hij de mijne heeft gedaan)

Dat betekent dat hij zich extra gaat verdiepen in de Z3 om forumleden van dienst te kunnen zijn. Overigens heeft hij al behoorlijke ervaring met BMW E30 en E36.

Het leuke van Detmar (want zo heet hij) is dat het een leuke jonge vent is die net een paar jaar geleden zijn eigen (garage)bedrijf heeft opgestart, en dat hij het dus vooral nog leuk vind om aan de weg (of auto dus eigenlijk) te timmeren.

Sinds een tijdje heeft hij ook een monteur in dienst die ook echt vreselijk goed is (en een goede vriend) Samen een goed team.

Dus laten we kijken hoe we het wederzijds interessant kunnen maken. Remmuz en Napoje , wilden jullie een beurt laten doen? Dan regel ik voor jullie een introductie korting.

We moeten nog het een en ander bespreken dus alle suggesties zijn welkom. Overigens heeft hij net een website dus we kunnen iets doen met Banners enzo

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Is er in het Forum ook animo om aan de ritten van de Z3 Club mee te doen?

Er staan een aantal leuke happenings op stapel.

http://www.bmwz3club.nl/evenementen/kalend...nder%202005.htm

Zelf zitten wij nog te overwegen aan de racedag in Spa-Francorchamps mee te doen, gelijk te combineren met een leuk weekendje Ardennen.

Link naar reactie
Ik heb ff met 'm gebeld. en het goede nieuws is:

Garage Detcars in Hillegom wil z'n garage beschikbaar stellen voor de grote KLUS EN UITDEUKDAG :fez:

Hij wil zich met alle liefde extra gaan toeleggen op de Z3 (want hij is lekker enthousiast geworden nu hij de mijne heeft gedaan)

Dat betekent dat hij zich extra gaat verdiepen in de Z3 om forumleden van dienst te kunnen zijn. Overigens heeft hij al behoorlijke ervaring met BMW E30 en E36.

Het leuke van Detmar (want zo heet hij) is dat het een leuke jonge vent is die net een paar jaar geleden zijn eigen (garage)bedrijf heeft opgestart, en dat hij het dus vooral nog leuk vind om aan de weg (of auto dus eigenlijk) te timmeren.

Sinds een tijdje heeft hij ook een monteur in dienst die ook echt vreselijk goed is (en een goede vriend) Samen een goed team.

Dus laten we kijken hoe we het wederzijds interessant kunnen maken. Remmuz en Napoje , wilden jullie een beurt laten doen? Dan regel ik voor jullie een introductie korting.

We moeten nog het een en ander bespreken dus alle suggesties zijn welkom. Overigens heeft hij net een website dus we kunnen iets doen met Banners enzo

prima, mijne moet een kleine beurt hebben. PS: misschien is het handig hem te vragen of ie bv een richtprijs kan maken voor het forum voor verlagen, uitlaten, enz. scheelt een hoop mensen weer gezoek naar iemand die dat wilt doen.

Link naar reactie
misschien is het handig hem te vragen of ie bv een richtprijs kan maken voor het forum voor verlagen, uitlaten, enz. scheelt een hoop mensen weer gezoek naar iemand die dat wilt doen.

Ik denk dat ie dat wel kan. Ik zal het eens vragen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.