Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

 

En als het iets meer mag kosten kun je ook een BMW M1 overwegen. Voor zo'n 700K kun je er al eentje kopen.

 

En als je zo'n Z8 maar een beetje een laf retromodelletje vindt en liever voor het orgineel gaat, neem dan €2.3M mee en ga voor het origineel, een leuke BMW 507:

 

image.png.19a5722da2d2c45ef65edd3afa9aa59e.png

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Het zou me ook niet verbazen, maar zelfs als ik er één zocht zou ik daar niet voor toehappen.

 

Ze komen ook nog wel eens tweedehands voorbij op diverse fora. Vaak in nog wel te herstellen staat. Dan ligt de prijs vaak ergens tussen de EUR 600 en 800. Dan heb je nog wel herstel- en spuitwerk, maar dan heb je nog wel even voor je de EUR 1999,- aantikt. 

 

Maar ik denk eigenlijk dat ik dan een goedkope 2.2 of 2.5i met een hoge kilometerstand en wat aantrekkelijke opties zou kopen (waaronder aero bumper en M stoelen), de aantrekkelijke onderdelen los zou verkopen en vervangen voor  onderdelen uit mijn eigen magazijn en het Z-je voor weinig weer door zou schuiven ...

Link naar reactie

Ik heb mijn oude Aerobumper na het vervangen door een M bumper gewoon weggegooid. Dat wil toch niemand hebben, zo'n lelijk ding.... 😉

  • Like 1
Link naar reactie
16 uren geleden, 2.5si zei:

goedkope 2.2 of 2.5i met een hoge kilometerstand en wat aantrekkelijke opties zou kopen (waaronder aero bumper en M stoelen), de aantrekkelijke onderdelen los zou verkopen en vervangen voor  onderdelen uit mijn eigen magazijn en het Z-je voor weinig weer door zou schuiven ...

 

Sowieso een leuke optie, zeker in GB  al een tijdje in zwang, net zoals slopen voor onderdelen. ( niet zo gek met de prijzen daar ) 

 

 

16 uren geleden, 2.5si zei:
14 uren geleden, JK-Z4-3.0i zei:

Ik heb mijn oude Aerobumper gewoon weggegooid.

 

 

Jokkebrok ! :schater:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Ooit eens bij Ruud in de werkplaats gespot "autojunk"  en op de 1e  BMW M club nl  meeting gezien en gesproken.
Mooie kans voor de M  Liefhebber en goed onderhouden.

40-NK-KP.jpg

IMGP3448.JPG

IMGP3472.JPG

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 28 mei 2020 om 22:24, Maurits zei:

Even wachten tot onze grote roerganger Rob dat ziet, en dan kun je een advertentie plaatsen!

Hm, die is al een week bezig met een stel Ikeakasten....

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator
39 minuten geleden, Bmwspanje zei:

Denk dat rob onder de ikeakasten terecht is gekomen... 

Nee hoor, gelukkig niet, maar ik lees niet alle forumtopics op dit moment.

 

Je hebt PM

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.