Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ja en dan nog: deze tekst is voor wat betreft hoe zeldzaaam het toch allemaal is voor een heel groot deel gecopy-paste van de advertentie van Boris' 2.5si (met hetzelfde tweekleurige interieur). Daarmee zijn allerlei termen als "zelden", etc. ook wel aan inflatie onderhevig. Zo zelden is twee keer in een paar maanden wat mij betreft niet.

 

Verder is Rubje gewoon een schatteboutje met zijn goedbedoelde Duitse onzin. Rubje snapt bijvoorbeeld niet het verschil in het Duits tussen een "Ausfuhrung", oftewel een bepaald pakket  (zoals een M Ausfuhrung, Individual Ausfuhrung, Executive Ausfuhrung) en een los item op de optielijst. Rubje brabbelt iedere keer iets over dat de eerste eigenaar als "Ausfuhrung"  bepalade velgen heeft gekozen. Rubje wil het dus aallemaaal heel chic laten klinken, maar dat lukt dus niet zo best.

 

Helemaal eerlijk is Rubje toch ook niet: M4 competition velgen (styling 666) zijn er alleen in 20 inch. Dit is dus imitatie, bovendien voorzien van wegwerp-Achilles bandjes. Die heeft de eerste eigenaar echt niet gekozen (zoals Ewout ook al aangeeft), maar die heeft Rubje zelf er bij de lokale bandenboer voor een appel en een ei onder laten zetten.

 

Wat Ewout zegt dus en dit ... 

  • Haha 1
Link naar reactie
49 minuten geleden, Ewout zei:

Ik zag laatst een mooi item op TV over de IVA hoe ze daar leren auto's te verkopen. Het schijnt dus nog een vak te zijn ook...

Tja, als je denkt dat je een autohandelaar te slim af kunt zijn, wens ik je veel succes.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ja vast wel, heb ik ook al eens besproken in een ander topic over die kappen.

Maar er is dus een bedrijfje bezig of ze te produceren, zie dit topic: 

 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Er staan een kleine 80 exemplaren op mobile.de

De goedkoopste Z8 is 150K, maar ze gaan al heel snel richting 200K.

Exemplaren in nieuwstaat met heel weinig km gaan iets over de 300K.

Ik zou denken dat die zilvergrijze van hierboven voor 250K a 300K van eigenaar wisselt. 

 

Toch serieus geld. Maar is ook een serieus leuke auto.

 

Je kunt voor minder eurootjes ook een full-options nieuwe 8 serie bestellen, maar dan heb je een bling-bling machine die keihard afschrijft. Terwijl de Z8 denk ik z'n waarde wel zal houden, er zijn er immers weinig van en het is een tijdloos model.

 

image.png.814e33cfe8ed1587f5c895bcef086da2.png

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.