Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, haroldv zei:

ik zou graag die velgen nog willen, welke zijn dat?

 

Volgens mij zijn het E60 18 inch velgen 135M / 235M styling. En dan zwart gepoedercoat.

 

Google maar eens "e60 135m".

 

Ik zie dat er op marktplaats zwarte staan met vraagprijs 375 euro.

 

De advertentietitel:

"BMW 235M velgen 5x120 18 inch"

aangepast door timewa
Link naar reactie

Het is style 135 genaamd "M doppelspeiche" en dan idd zwart gespoten

 

Van de Felgen-Katalog

image.png.dce48c4b357aa5a8c1fd4054c4ffd8f8.png

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ja ik ben heel handig, en een 20i kan gelijk doorgetuned worden naar 28i en nog ietsje verder.

Maar ja, wat er gebeurd is, noemen de engelsen zo mooi de moneyshift.:schater:

Dan is deze wellicht helemaal niet zo goedkoop :laugh:

 

maw je koopt in dld een e89 18i/20i met onder de 100dkm (dus ruim minder), en met goede motor voor ca. 20k vraagprijs (dus die schatting die ze geven zit er gewoonweg €10k naast... prutsers...)

Aan de andere kant het bod staat nu op nog geen 12k. Dat is misschien wel een goede prijs voor dit wrak.

Ik zeg wrak omdat als iemand namelijk zo dom is om de moneyshift te doen, wat heeft hij dan nog wel niet meer met dit ding gedaan?

Ik zou er echt een hele grondige inspectie aan ten grondslag leggen, de kans is namelijk net zo groot dat er wellicht ook een andere bak in moet....(je kan schakelen of je kan het niet...)

 

Ik heb trouwens wel medelijden met de eigenaar, dat hij zo afscheid neemt van z'n auto, met zo'n foto erbij met z'n zoontje dat hij trots voor z'n bolide poseert toen dat ding nog heel was etc.

Duidelijk wel iemand die gek was op z'n auto op een bepaald tijdstip. Het is een soort van smartlap in marktplaatsadvertentie uitgedrukt :laugh:

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik zie dat je gelijk hebt, je ziet hier (NL) nu de 23i door de <20k gaan. En dan nog is het een 2009 0f 10 model.  Maar niet de 4 cilinders. Maar Dld is kennelijk een heel ander verhaal... 18 4 cilinder E89's op mobile.de met minder dan 100k km voor minder dan 20k€. Ongelofelijk. Leuk als je er een wil, niet zo leuk als je er een moet verkopen... Ik had me dat niet gerealiseerd. Overigens moet je de schadeauto ook nog importeren, want Belgische registratie.

Link naar reactie
17 minuten geleden, Ewout zei:

Overigens moet je de schadeauto ook nog importeren, want Belgische registratie.

 

Ja dat klopt. Daarom keek ik ook in DLD, importeren uit DLD is natuurlijk net zo duur als uit BE.

Maar ik verwacht dat binnen een jaar de e89 nog wel een stuk in waarde gaat dalen nu de g29 er is.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
Op 4-5-2019 om 09:20, pimgmx zei:

 

^ een schakelfout met drastische financiële gevolgen (want motorschade), bijvoorbeeld bij vol gas niet naar 5 maar naar 3 schakelen.

 

 

 

Aah zo. Ik dacht in termen van financieel bedrog.

aangepast door HUB
Link naar reactie

Ik keek even op mobile.de en zag wel een heel grappig exemplaar:

https://mobile.de/24H5XL

 

Dus als je de M kleurtjes koestert en een goedkope Z4 zoekt... misschien is het wel wat voor je! Rest BPM is ook een schijntje voor zo'n auto, dus voor 7000 euro heb je een unieke en opvallende Z4 te pakken.

 

Die Historie des Fahrzeuges ist lückenlos nachvollziehbar, d.h. für den korrekten Kilometerstand kann ich garantieren.

Der Wagen ist vollkommen original (kein Tuning). Das Fahrzeug wurde Ende 2014 in einer sonderfarbe Komplett vom Folierer foliert . Die Farbe nennt sich Pearl white mit ,, Glitzer " Effekt ( echter Hingucker )

 

 

z4b.jpg

z4a.jpg

aangepast door timewa
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ok, dan hier een bijzondere aanbieding voor de knutselaar die wat wil oefenen op plaatwerk. Een Z3 voor €2200. En op het eerste gezicht is er best wat van te maken met een beetje tijd en liefde.

 

Dus heb je een klein budget voor een Z, maar wel zin in knutselpret? Sla toe en maak deze zet:

 

Bmw Z3 roadster 1.8 
#WhatsApp : maar even verwijderd

Rost beide schweller ! 
Dellen und Kratzer ! 

Rost vorhanden ! 

  • Sitze Leder schwarz
  • Sitzheizung
  • Fensterheber elektrisch
  • Lenkrad (Sport/Leder)
  • LM-Felgen 7x16
  • Sitzbezug / Polsterung: Leder schwarz
  • Airbag Fahrer-/Beifahrerseite
  • Anti-Blockier-System (ABS)
  • Außenspiegel elektr. verstellbar
  • Motor 1,8 Ltr. - 85 kW KAT
  • Servolenkung

Z3_voor_2mille.jpg

Link naar reactie

Ik heb die atacama gele meerdere keren in het echt gezien, maar ik vind de geeltint net wat te donker.

 

Hier op de foto lijkt hij wat lichter (op mijn monitor althans), eignelijk zoals hij zou moeten zijn :laugh:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Quote

voorzien van Phoenix Yellow Nevada bicolor [enkel geleverd op de E46 M3] lederen M-sportstoelen

 

Gewoon een van de te kiezen kleuren uit de individual lijn.

 

Quote

lederen geperforeerde dashboardinleg

 

Ik zie het niet.

 

Quote

De eerste eigenaar heeft zich letterlijk en figuurlijk uitgeleefd bij de bestelling;

...

en als 'ausführung' 19" M4-Competition velgen met nieuwe banden

 

Besteld zijn: S2M0A 18" BMW Individual 152 I-velgen. Die zijn onderweg eraf gevallen misschien. Smaken verschillen, maar doe mij die originele maar.

 

Quote

Na het succesnummer van de M54 2.5i werd ditmaal gekozen voor een nieuwe, qua prestaties evenredige, doch zeer betrouwbaar gebleken N52 2.5i met 177pk.

 

Ik snap dat je dat zegt als verkoper, maar ik zie de N52 2.5i als een tikkende tijdbom inmiddels. Een verkeerde positie van de olieafvoerkanaaltjes in de zuigers, daar doe je niks aan. Ja hopen dat het niet fout gaat. Goede olie en korte intervallen. Helaas zie ik grote intervallen in het onderhoud van deze auto.

 

Quote

Een andere 'kwaal' van E85-Z4's is de kapmotor; deze is bij het LCi-model al verplaatst, evenals de accu.

 

Bij mijn weten is er tijdens de gehele productie van de E85 geen aanpassing geweest aan de kapmotor. Ik laat me echter graag corrigeren als ik dat fout heb. Wat de accu betreft ben ik benieuwd waar ze die dan gelaten hebben.

 

Quote

 177 kW 241 PK

 

Ongetwijfeld een typo, aangezien de gegevens niet door autoscout ingevuld kunnen worden nav. het kenteken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.