Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...

Tja, het punt is natuurlijk wel dat iedereen roept 'wat een geld'. Maar, en daar gaat het hier om, de huidige klimaattrends, gekkigheid rondom elektrisch rijden, etc. zorgen ervoor dat over +/20 - 25 jaar dit soort auto's ECHT niet meer te vinden zijn. 

 

Rede temeer voor mij om de zoektocht naar een Z4M Coupé voort te zetten haha 

Link naar reactie
Op 26-3-2019 om 15:08 zei Enzo Sebastian:

Tja, het punt is natuurlijk wel dat iedereen roept 'wat een geld'. Maar, en daar gaat het hier om, de huidige klimaattrends, gekkigheid rondom elektrisch rijden, etc. zorgen ervoor dat over +/20 - 25 jaar dit soort auto's ECHT niet meer te vinden zijn. 

 

Rede temeer voor mij om de zoektocht naar een Z4M Coupé voort te zetten haha 

 

Precies! Zoekt en gij zult vinden, succes. Ik ben om dezelfde reden onlangs voor een Z4M gegaan en ben van plan hem als een soort museumstuk te bewaren. Zodat ik t.z.t. mijn kleinkinderen uit kan leggen over het hoogtepunt van de ontwikkelingen van de klassieke verbrandingsmotor. Want we mogen de S54 wel een hoogtepunt van het pre-turbo/downsize tijdperk noemen toch? Nu maar hopen dat we over 25 jaar nog de weg op mogen, en dat er dan nog brandstof getankt kan/mag worden voor een sporadisch plezierritje.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.