Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Dat zou zeker een mooie gelegenheid zijn voor mensen die deze zeer gevraagde optie/upgrade nog niet hebben........maar helaas niet weggelegd voor al die mensen die via IJmuiden gaan.....

 

(je zou de app groep moeten zien....:cynical:)

  • Haha 1
Link naar reactie

Ach, verkeerde kleur, niet elektrisch, geen verwarming....... :angry:.... jammer, anders zou ik morgen even op en neer gaan naar High Wycombe.....  :cynical::clapping:( naar de goede combi ben ik al een jaartje of 4 op zoek.... :hypocrite: )

Link naar reactie
4 uur geleden zei Shoveltje:

Ach, verkeerde kleur, niet elektrisch, geen verwarming....... :angry:....

 

Tijdje geleden zag ik nog een stel imolarode op het duitse forum.

Helaas niet elektrisch, en ook nog een andere helaas: vraagprijs 2000 euro....

Maar zijn toch verkocht in een maand ofzo, wellicht voor iets minder.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ach, stoelverwarming OEM (1 seriematjes) 119 euro per stoel passen erin. Leer moet er toch af voor de airbagmat Mijn M stoelen waren destijds ook niet verwarmd en als je nu elektrische stoelen heb, kan je het mechaniek 1 op 1 overzetten. 

Link naar reactie

Ja, verwarmingsmatjes en bediening zou het grootste probleem ook niet zijn, maar ik wil weer rode stoelen hebben.

 

Het probleem is dat ik een grijs extended leather interieur heb en de meeste interieurs in zwart zijn. Ook zijn de M stoelen voor zover ik weet nooit in traumrot geleverd dus ik moet een complete set andere tint rood met deurkaarten in extended leather grijs hebben en die ben i tot op heden nog niet tegen gekomen.... 

 

The Search Continues..... :book:

Link naar reactie
Op 14-4-2018 om 08:48 zei Individual:

^^ Volgens ij heeft lightning87 het account van Shoveltje gehackt... :clown:

 

ik voel me vereerd. maar ik heb andere prioriteiten op het moment ( iets met lekkende koelvloeistof etc). daarnaast m'n speurtoch blijft ook door gaan, maar staat op iets lager pitje ivm weer andere prioriteiten :cynical:  

Link naar reactie
2 uur geleden zei Shoveltje:

Ook zijn de M stoelen voor zover ik weet nooit in traumrot geleverd dus ik moet een complete set andere tint rood met deurkaarten in extended leather grijs hebben en die ben i tot op heden nog niet tegen gekomen.... 
 

 

Oh ja, jij hebt natuurlijk traumrot en geen imolarot

Maar ze bestaan wel!

Naar verluid wil iemand ze op het duitse z4 forum verkopen voor €2k (elektrisch, mèt verwarming).

http://www.zroadster.com/forum/index.php?threads/m-sitze-elektrisch-mit-memory-in-traumrot.114642/

Welliswaar een post uit 2016, maar de verkoper is nog steeds actief en met die prijs zitten ze waarschijnlijk nog gewoon in z'n auto :laugh:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

 

Nieuw voor mij dat ze ook in traumrot geleverd zijn...... heb het draadje nog even doorgelezen, maar deze meneer houdt gewoon keihard z´n prijs van 2000 vast (zou ik waarschijnlijk ook doen, gezien de zeldzaamheid van zo;n setje :lipssealed:) en dat vind ik nu net een beetje te veel van het goede, ook omdat ik nu zijn deurkaarten niet hoef te hebben  :cynical:... Anywayzzzz... als ik de kolder krijg kan ik altijd nog snel een nier verkopen... :clown:

Link naar reactie
1 uur geleden zei 2.5si:

 snor laat afscheren......

 

Ervaringen uit het verleden leren dat het verkopen van een nier vermoedelijk minder problematisch is....#bijrijdsterwilmijnblotebillengezichtnietnogeenszien ! :oldman:

Link naar reactie

Het is nog erger: er liggen nog 2 sets transplantaten in de garage; 't lijkt wel een dependance van Eurotransplant.  Helaas leveren deze nieren niet de tegenwaarde van een setje M stoelen op, dus vallen we terug op de ontharingsoptie en daar gaat mijn betere helft niet mee akkoord... :sad: we blijven wel uitkijken naar leuk setje voor een goeie prijs  ( Keep the Dream alive.. :hypocrite:   ) 

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Als ik geen "4-Rohr Auspuff" had, zou ik meedoen aan deze inkoopactie via het Duitse forum. Misschien interessant voor anderen:

 

http://www.zroadster.com/forum/index.php?threads/sammelbestellung-carbon-heckspoiler-und-carbon-heckdiffus.132973/

 

Dit is een hele goede kopie van de OEM fl carbon diffuser, die niet meer nieuw verkrijgbaar is.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.