Ga naar inhoud

Veren


Gast John

Aanbevolen berichten

Ik heb een setje veren van iemand gekregen maar ik weet niet of dit standaardveren of verlegingsveren zijn.

Wil graag een foto hiervan plaatsen maar het lukt me niet.

Help :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

VA = vooras

HA = hinten / achteras

Dus je hebt de veren van een E36 van voor en van een Z3 van achter. Ziet er wel uit als verlaagde veren...

Moet passen op een Z3 denk'k omdat met name de achteras van een Z3 speciaal (lees oud / E30) is ;)

Link naar reactie

Heb ze ook maar gekregen. ^_^

@ Superduper

Heb je jouw veren verkocht?

Onder wat voor Z3 zaten ze bij jou? En hoeveel verlagen ze?

Misschien dat ze toch wel van je zijn geweest.

Laat vanmiddag de monteur fftjes knutselen.

Hmm kleine (Z3) wereld he.... -_-

Link naar reactie

Mijn oude veren liggen nog in de berging. Ik denk niet dat er veel employ voor is: het zijn de veren die bij de optie :rolleyes: onderstel komen en dit zit onder mijn 3.0.

Ik heb er een setje Eibach veren (als het goed is, iig volgens sportwheels) onder zitten en die verlagen de boel ongeveer 30 mm. Op een of andere manier achter iets meer dan voor.

Link naar reactie

Wow &*#@%$!!!

Heb de achterveren eronder laten zetten. Maar wat een verschil!!

5.5 cm verlaagt!!!! :D ;) :foto: :lol:

Heb foto's gemaakt maar kan ze niet uploaden. Wie helpt?

Link naar reactie
Heb de achterveren eronder laten zetten. Maar wat een verschil!!

5.5 cm verlaagt!!!! :lol: :foto: :D :lol:

Dat is nogal wat, 5,5 cm... Heb je spoorverbreders en zo ja, geen velgrand op je banden??? ;)

Link naar reactie

@ Rob

Sorry ik kom er niet helemaal uit met die foto's.

Kan ik ze anders even naar jou mailen zodat jij ze .....

(its me Michel) Je weet wel van laatst met die opbergkastdeksel. Had me gemaks halve even john genoemd.

Link naar reactie
@ Rob

Sorry ik kom er niet helemaal uit met die foto's.

Kan ik ze anders even naar jou mailen zodat jij ze .....

(its me Michel) Je weet wel van laatst met die opbergkastdeksel. Had me gemaks halve even john genoemd.

Hi John, leuk dat je er bent. Helpen met de foto's, natuurlijk, dat zou altijd kunnen. Echter: nu, op dit moment, zit ik op hele kolen want moet zometeen weg: competitie-tennissen. Ik word dadelijk opgehaald en moet van het Forum.

Ongetwijfeld is er hier wel iemand van de ervaren jongens die je even wil helpen. Iets geduld en het komt vast wel goed.

Sledge? Zedri? Pierre? Moderaters? enz. Mag ik (en John) effe een beroep doen op jullie? Help John even s.v.p. Ik zie het resultaat vannacht wel. Succes John!

Link naar reactie

Ja, heb nu de alleen achter verlaagd. Ik wou even kijken hoe dat was.

Het is eigenlijk te laag. De monteur vond het ook beter om ook de dempers te vervangen door stugere.

Maar het ziet er erg sportief uit. ;)

Link naar reactie
Ongetwijfeld is er hier wel iemand van de ervaren jongens die je even wil helpen. Iets geduld en het komt vast wel goed.

Sledge? Zedri? Pierre? Moderaters? enz. Mag ik (en John) effe een beroep doen op jullie? Help John even s.v.p. Ik zie het resultaat vannacht wel. Succes John!

Sledge, bedankt voor je hulp. ;)

Mooi laag, achter, Michel. :o

Blijft de vraag of dat niet aanloopt als je een kuiltje neemt.

Link naar reactie
(its me Michel) Je weet wel van laatst met die opbergkastdeksel. Had me gemaks halve even john genoemd.

Register je even svp, Michel. Of John. ;) :o

En welkom op het Forum!

Link naar reactie

Het rijdt opzich wel lekker maar idd als ik te hard over drempels sjeez dan schiet ie in de veerstop. :o

Ben vandaag bij alle automateriaalzaken (Brezan, birze etc) geweest, maar ze hebben geen stugere schokdempers. Hoe kan dat? Moet ik dan toch naar de BMW dealer?

Ik weet het niet meer. Denk toch maar dat ik de originele veren er weer onder laat zetten. ;) Dan maar een originalo.

En oja ik zal me nu ff inschrijven. (Michel#1)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.