Ga naar inhoud

Stoelverwarming in E85 inbouwen


kmk4444

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Heeft er iemand een idee of het mogelijk zou zijn om in mijn E85 2.0 2006 voor facelift stoelen met stoelverwarming in te bouwen zijn?

 

Ik zag op eBay kleinanzeigen deze stoelen voor weinig. LINK Stel je nou eens voor dat dat inbouwen niet eens zo heel veel werk zou zijn....??

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Belangrijkste is, is de bedrading aanwezig zowel onder de stoel als in de middenconsole.

als er onder je stoel dik gekleurde draden in de gele stekker zitten vanuit de auto, en vandaaruit naar de stoel niet, dan is dat gedeelte voorbereid. Bijde middenconsole heb je in ieder geval een ander bedieningsunit nodig.

ik weet helaa de draadkleuren niet, maar mischien is er iemand die je dgitaal een schema kan sturen

Link naar reactie

Kan iemand die manuele stoelen heeft met stoelverwarming misschien kijken of de stekker als volgens is?

 

ik heb deze kabels in de stoel steken vanuit het tapijt. 

IMG_1962_zpsxxmtyl4x.jpg

IMG_1963_zpsvmhhveyv.jpg

aangepast door kmk4444
foto update
Link naar reactie

Oh - en net bij het maken van deze foto overijverig die stekker eruit gehaald en nu dus airbag lampje aan... G^&!@%$%*! Hoe haal je dat ook wel weer weg?

Link naar reactie

Als ik het zo ziet, zie ik dat de achterste pootjes van de stekker niet bezet zijn, ben bang dat er dus geen voorbereiding van de draden voor stoelverwarming in zit. Maar zeker weten doe ik het niet, dus misschien dat er nog iemand is die weet welke draadkleuren er voor de stoelverwarming zijn.

 

Je zal wel  G^&!@%$%*! zeggen met betrekking tot je airbag lampje, maar dat kan alleen met een resettool of computer

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.