Ga naar inhoud

z3 liefde over ;-)


larsy11

Aanbevolen berichten

ik heb nu men porsche 944 turbo juist één week !

en ik zie men Z "niet" meer staan :o

ik weet nie hoe da komt ma rij veel liever in die oude ketel dan in mijn z3

ma zal er toch bij zijn zondag wil het zeker niet missen :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sssssstttttt kids slapen, wij geniepig hier genieten (niet verder vertellen) :D

P.S zoeken eigenlijk een familie Z, dachten een Z"4" te kopen maar daar kunnen er ook maar 2 in ;)

Wilko

Link naar reactie

Ik snap WEL dat je het meest met je nieuwe speelgoed speelt :D Zo ging dat vroeger toch ook?

Maar een 944 is wel een liefhebbers auto waar je van moet houden.

Ik heb ooit proef gereden in een 911/964 die ik toch te duur vond. Maar ik vond 'm vooral ook niet zo bijzonder voor wat ie kost. Ongeveer net zo snel als een :D maar een stuk ouder, duur in onderhoud en niet zo comfortabel in de stad. Het enige echt mooie aan die auto's is het uiterlijk. De enige echt snelle 911 is de turbo en die is zo duur en kwetsbaar dat 't niet meer leuk is. De 944 is ook niet echt snel. Dus die rijd je meer voor het comfort dan lijkt me? Op zich vind ik het wel een stijlvolle auto. Ik heb er zelf ook nog aan zitten denken. Als ik toen geen Maserati head gekocht had ik er nou nog in gereden denk ik. ;)

Link naar reactie
Sssssstttttt kids slapen, wij geniepig hier genieten (niet verder vertellen) ;)

P.S zoeken eigenlijk een familie Z, dachten een Z"4" te kopen maar daar kunnen er ook maar 2 in :unsure:

Wilko

Dat probleem hadden wij ook, maar met twee kids en twee roadsters op stap heeft ook wel wat, en in die vierzits cabrio's kun je achterin toch niet zitten als je open rijd moet het echt al tropisch heet zijn :lol:

Link naar reactie
Bagagerekjes zijn echt zeer universeel. -_- ;)

In het begin kan je een kleintje misschien zelfs wel in de koffer stoppen... ^_^

Het is inderdaad 'jammer' dat je nauwelijks meer met zijn 3een en de z3 weg kan. Ik denk zelfs dat mijn vrouw in dit jaar er maar zo'n 3 keer in heeft gezeten. Tja, het is een keuze zeg maar.

Link naar reactie

Diegene van wie ik mijn Z kocht, verkocht 'm ook vanwege een kind. Nou heeft m'n vrouwtje haar eigen Golfje... maar het ging er ook om dat ik dan maar een minder "dure" auto moest kopen om het kind te kunnen betalen. Maar ja dan moet het wat mij betreft een auto zijn die minstens zo lekker rijdt. Dus dan moet het een E46 worden ofzo. Maar die is niet goedkoper dus... oeverloze discussie :rolleyes:

Die golf rijdt wel echt als een tractor zeg! nu ik die Z3 gewent ben. ;)

Link naar reactie

bla bla bla bla :D

ja ik weet het allemaal wel maar ik moest gewoon een snelle oto hebbe ( ken je dat op je werk oooh z3 dit z3 dat en het is ma een 1.8 da is toch niks)

==> dusss die 944 turbo is wel iets ik wist niet dat het zo een zaaalige auto is

wou eerst de gewone 944 hale ma ben blij dat ik de turbo heb ben nu bijna even snel als een ;)(250top) en nu 245 km/h :rolleyes: hihi

Link naar reactie

@larsy11: Als een 1.8 je niet snel genoeg is (en daar kan ik me alles bij voorstellen, ik heb er ook een), waarom heb je dan geen Z3M gekocht?? Je hebt dan in ieder geval een vele malen mooier model dan zo'n IMHO achterhaalde 944.

Link naar reactie

ik weet het zelf niet. kost nog meer hoor zo een :rolleyes: ik moet ook alle dage kunne rond bolle die z zuipt maar 11 liter van me en die turbo 24L ik weet niet wa een z :lol: zuipt ma toch ook wel wa denk ik

Link naar reactie
Anne,

Hoe doen jullie dit dan als jullie samen gaan rijden?

heb namelijk het zelfde probleem met twee kleine dochters

@Ralph is eigenlijk simpel onze kids zijn 12 en 16 dus..... de oudjes(wij dus) kunnen ook weleens een dagje alleen weg.

Toen de kids kleiner waren ging dat niet dus reden we in een buma auto.

En nu............. halen we de schade in ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.