Ga naar inhoud

Ride4Fun 10 september 2016


pimgmx

Aanbevolen berichten

In het kader van overdaad schaadt niet staat er een [kuch] kort filmpje online...

 

Zo uit de losse pols geteld waren er minder auto's dit jaar, maar wel meer exotisch blik. Leuk voor de autoliefhebberts, minder leuk voor de passagiers die zijn uitgeloot lijkt me. De route was wat landelijker dan voorheen, daardoor minder publiek langs de weg, maar wél meer meegekregen van het schitterende Limburgse heuvelland. Volgend jaar wordt alweer Rit No.5 vanuit Kerkrade, de lokale burgervader heeft namens de gemeente toegezegd voor wéér 5 jaar garant te staan als start & finish. Goed nieuws voor Hub en consorten!

 

Mijn eigenlijke passagiers wilden liever mee met de brandweerwagen die voorop reed, couldn't blame them... :)

Gelukkig werd het geen wethouder-Hekkink-rit zoals die arme Maurits eerder had: ik heb een van de autogekke vrijwilligers een fantastische middag uit kunnen bezorgen! 

 

Filmpje (waarschuwing: zorg voor voldoende bier & chips!):

 

Link naar reactie

Het was weer fantastisch , qua auto's zat er weer het nodige nieuwe tussen , mooie 458 en P1 maar de C3 was nou niet erg exclusief. Maar dat doet niets af aan het feit dat de deelnemers erg enthousiast zijn en het vaak niet uitmaakt in welke auto ze zitten . Mijn passagier gaf aan bij het eerste contact dat ze BMW's toch wel de mooiste vond en ik haar dag helemaal goed gemaakt hebt.  Als je dan een 11 jarige meisje bent en de z4 de mooiste vind is ook mijn dag top. Dit jaar was mijn 5de jaar oprij dat ik meegedaan heb en naast dat Kerkrade doorgaat is mijn voornemen dat ook te doen. De paar uur en benzine kosten is het meer dan waard en dan ook niet te vergeten het samenkomen van andere forum leden is altijd erg gezellig. Tot volgend jaar.

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.