Ga naar inhoud

Kopen in België, Nederland of Duitsland?


ZedTrie

Aanbevolen berichten

En ook geen verwarmde stoelen. Kijk als je voor zo weinig mogelijk gebruikskosten gaat, dan is het ontbreken van airco een pre i.v.m het lagere brandstofverbruik. Maar het ontbreken van stoelverwarming maakt je gebruiksseizoen korter en dat is m.i. wel een punt.

Link naar reactie
  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Zedtrie,  het lijkt erop dat je originele eisen (liefst na 2000, max 130K, enz) niet meer gelden. Dit is weer een PFL model met veel km's...

Kijk uit dat je de reisafstand tot een Z3 niet laat prevaleren boven de kwaliteit van de Z3....daar krijg je spijt van schat ik in...

Link naar reactie

@ZedTrie; Die wagen bij DannyOpdebeek is zilver en in de beschrijving staat dat ie zwart is. Dat zou mij afschrikken zo'n verkoper.

Neem nou s.v.p. de goede raad van je forumgenoten in acht!

Neemt niet weg dat als jij zo'n 'gebakje' koopt, we straks wel weer veel te kwekken zullen hebben op het forum over alle gebreken en hoe dat dan wel weer moet. Maar ...ook daar zal jij dan wel een eigen kijk op hebben. Of zie ik dat verkeerd.

Link naar reactie
1 uur terug, Horus zei:

@ZedTrie; Die wagen bij DannyOpdebeek is zilver en in de beschrijving staat dat ie zwart is. Dat zou mij afschrikken zo'n verkoper.

Neem nou s.v.p. de goede raad van je forumgenoten in acht!

Neemt niet weg dat als jij zo'n 'gebakje' koopt, we straks wel weer veel te kwekken zullen hebben op het forum over alle gebreken en hoe dat dan wel weer moet. Maar ...ook daar zal jij dan wel een eigen kijk op hebben. Of zie ik dat verkeerd.

Nee nee dat is een misverstand. Ik neem jullie raad zeker in acht.

Vandaar dat ik nu verder aan het zoeken naast die initiële zwarte. 

Mijn verwachting van niet te veel km heb ik ook om die reden bijgestuurd, vermits jullie zeiden dat kwaliteit en verleden belangrijker is dan km-stand.

Liefst na 2000 blijft ook geldig, maar hier kan uiteraard afgeweken van worden.

 

Indien ik zeker weet dat ik een wagen ga kopen is 400km rijden absoluut geen probleem. Maar hoe graag ik dit ook zou willen doen, heb ik echt geen tijd om dit een vijftal keer te doen in de zoektocht naar een auto. 

 

Ik blijf verder zoeken en waardeer jullie hulp enorm. 

 

Link naar reactie

@Zedtrie, en als ik nog een tip mag geven: ga alsjeblieft eerst even rijden in een 4-cylinder en 6-cylinder zodat je weet wat je qua beleving gaat missen als je tóch voor een 4-cylinder gaat. Ben bang dat je toch snel spijt krijgt. Gaat niet eens om de pk's maar vooral ook om de veelgeroemde rustige loop en fraaie geluid van de 6-in-lijn.  Eigenlijk is dat toch wel een "must" voor een roadster....:P....oei....

Link naar reactie

@IBMW Ik zal proberen, maar betwijfel of ik ga wijzigen. Naar een 1.8 zal al een zeer grote upgrade van mijn huidige 1.0 en ook al zal ik er bij gelegenheid wel plezier uithalen, ben ik er niet meteen voor te vinden. Stap voor stap upgraden en tegen dat ik 50 ben land ik wel bij een Ferrari ofzo :).

 

Verder nog een vraagje, los van het feit dat Danny Op De Beeck de kleur verkeerd heeft aangegeven; zijn er nog problemen met de wagen?

Hier nog is de link: http://www.dannyopdebeeck.be/wagen-detail?&carID=452

Qua prijs/kwaliteit ijkt hij me echt wel aantrekkelijk.

.

Link naar reactie

Ik vind de Z3 van meneer Op de Beeck wel heel duur....van 1997, prefacelift, geen sportstoelen voor € 7500,= terwijl je voor goed € 1000,= meer een FL Z3 uit 2001 hebt (FL) met 6-cylinder, sportstoelen, minder km en zelfs een hardtop.....tja....

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1013198604-bmw-z3-roadster-2-2i-sportline-nl-auto-airco-leer-hardtop.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Link naar reactie

Andermaal dank voor de vele suggesties.

Heb lang getwijfeld tussen Z3 en Z4, maar om verschillende redenen ga ik toch voor de Z3 opteren. Eén van de voornaamste is ook dat ik hem mooier vind.

Verder is de Z4 toch nog wel een stuk duurder. Terwijl je al een aantal heel mooie Z3's voor om en bij de 7000 euro kan vinden, is dit bij een Z4 toch moeilijker.

Het zal inderdaad mijn enige wagen zijn, maar ik rijd amper 7000km per jaar.

 

Wat betreft het < 2liter verhaal: hier wil ik inderdaad echt niet van afwijken. Moest er een 1.6 bestaan zou ik daar eventueel zelfs voor gaan.

Ook dit om een heleboel redenen. 

 

Die zwarte uit Gravenvoeren bevalt me wel. Enkel mss wat veel km's en tja.... rode zetels. Hoewel ik dit in het echt nog niet heb gezien en mogelijks wel kan meevallen.

Link naar reactie

Geen airco zo te zien? Is de prijs wel incl hardtop?

En check even welke motor er in hangt...het plaatje op het deksel zegt 1.8 maar omdat de auto van 11/2000 is zou het ook de 19i kunnen zijn?

Als je zowiezo voor een 4-cylinder gaat, dan zou ik de 140 versie nemen i.p.v. de 116/118 pk versie.

 

Hieronder een overzicht van forumgenoot Ad Kusters.

Voor heel veel info over de Z3 kun je op zijn website terecht. Zoek maar even in google...

Welke%20motoren%20zijn%20in%20Z3%20gebru

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.