Ga naar inhoud

Tour D' Asperge 2016


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Die 12 graden is een gem. voor Nederland. In het Z.O wordt het 14 graden. Beetje dik aankleden en voetverwarming aan. Niks aan het handje.

Zelf zet ik de Climate Control op 22grad.:cool:

Link naar reactie
Op 12 mei 2016 om 18:56, Ferry76 zei:

Laten ze het nu ook maar eens mis hebben met het weer en dat het toch zo blijft als de afgelopen dagen :lol:

zag dat er nu al vanwege het weer mensen afhaken met hun Z3 en de daily meenemen :sSic_sick:, zal geen namen noemen Theo :stupid:

Ik ga in de comfort modus (420 Grade Coupe dus) ??, maar de nieuwe vico koppeling voor de Z3 is besteld, helaas is die er niet voor morgen, moet het morgen dus helaas met heel veel luxe doen ????

Link naar reactie
5 uren geleden, mohikaan zei:

Die 12 graden is een gem. voor Nederland. In het Z.O wordt het 14 graden. Beetje dik aankleden en voetverwarming aan. Niks aan het handje.

Zelf zet ik de Climate Control op 22grad.:cool:

 

Ik sluit mij hierbij aan Henk ???

Link naar reactie
1 uur terug, GuidoK zei:

zijn er eigenlijk ook routefiles?

o,o, heb de hele week zitten bedenken "waar blijft het gezeur over TOM TOM en Garmin bestanden"?

 

Ze zijn er nu wel van overtuigd dat dat bij de brownies niet gebeurt; dan toch op de valreep:

 

NEEE:wub:

 

We blijven gezellig bij elkaar:thumbup:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.