Ga naar inhoud

estore-central,com


Petreghond

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met kopen van onderdelen bij estore-central.com? Voor mijn Z4 2.5i (bj 2006) ben ik op zoek naar "afdekking onder links en rechts" (afdekking tussen voorbumper en binnen spatscherm). BMW art nr 51717012725 / 726 (vervangend nummer 51717168995 / 996).

Peter

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

BesteScorpion en andere mede forum leden,

 

Even voorstellen. Een paar jaar geleden kreeg ik een BMW 1 als auto van mijn baas, een geweldige "stuurauto"; echt "freude am fahren". Voor service bij de dealer viel mijn oog op de Z4. Vorig jaar via snap car een Z4 2.2i roadster voor een lang weekend gehuurd....en toen was ik verkocht. Ik ben op zoek gegaan naar een Z4 roadster. Eerst vond ik een relatief jonge Z4 met weinig kilometers, maar met het N52 blok. De auto reed heel goed, maar bleek ook na een aantal kilometers nog vreselijk tikkende klepstoters te hebben. Deze dus maar laten staan. Niet veel later vond ik mijn huidige Z4 2.5i (bj 2006, E85, Roadster, M54 blok), in zeer goede staat, met de juiste opties. Deze Z4 kwam probleemloos door de aankoopkeuring van de BMW dealer. Wel veel kilometers, maar de boven genoemde BMW1 was ook na 180.000km nog in perfecte staat. Toen ik de auto een maand of 2 had, heeft een "leukerd" met iets scherps een diepe kras op het rechter voorspatscherm getrokken. Zonde, want verder is de auto nog heel mooi. Daarom in het najaar besloten deze kras bij te laten werken en bij deze gelegenheid wat steenslagplekjes en een schuurplek op de voorbumper te laten bijwerken. Bij demontage van de voorbumper bleken de afdekking (tussen bumper en binnenscherm) links en recht gescheurd. Een jaar geleden vroeg BMW zo'n €16,50 voor dit onderdeel; nu kost het €136,= p/st! Bij mijn zoektocht naar een goedkoper alternatief stuitte ik op estore-central.com met een prijs van €20,46 p/st. Zij stellen zich voor als OEM leverancier van BMW en Mini onderdelen. De website en voorwaarden zien er goed uit en de zeer weinige reviews zijn positief.

Ik vroeg me af of andere Z4 liefhebbers ervaring hebben met deze leverancier.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.