Ga naar inhoud

Winterhoes plakt aan auto

odaddyo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om de bolide extra te bescherming heb ik een originele hoes van BMW gekocht zodat hij in de garage lekker onder de wol kan. Nu ontdekte ik vorige week dat de hoes plakt aan de auto. Hebben meer mensen hier last van en wat is eventueel een oplossing (ja de auto gaat altijd gewassen de garage in!)

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb je wellicht de buitenhoes aangeschaft voor binnen?  Onze Z3 staat in buitenhoes onder de carport maar heeft geen last van "plakken". Of mogelijk dat de ventilatie binnen niet lekker is?

• Administrator
Geplaatst:

Ik kan me voorstellen dat als je een buitenhoes binnen gaat gebruiken bij

misschien ook nog een vochtige auto dat hij gaat zweten / plakken

Geplaatst:

Mijn Z4 (E89) staat ook binnen onder de orginele binnenhoes van BMW maar plakt totaal niet.

12299299_948820025188666_8407062349526485332_n.jpg

• Administrator
Geplaatst:
24 minuten geleden, maRRco zei:

Mijn Z4 (E89) staat ook binnen onder de orginele binnenhoes van BMW maar plakt totaal niet.

12299299_948820025188666_8407062349526485332_n.jpg

Lezen! Hij heeft het over een buitenhoes:)

Geplaatst:

Ik gebruik een gevoerde buitenhoes in mijn garage. Zojuist nog geweest en plakt totaal niet. Zal toch aan het materiaal van de hoes liggen, al denk ik eerlijk gezegd niet dat het kwaad kan als de hoes plakt.

Geplaatst: (aangepast)
14 minutes ago, Scorpion said:

Lezen! Hij heeft het over een buitenhoes:)

Ik weet niet hoe jullie in Limburg lezen, maar Odaddyo heeft het nergens over een buitenhoes, alleen over een winterhoes en zo gebruik ik mijn binnenhoes ook. ?

aangepast door maRRco
Geplaatst:

Ik denk dat lezen in Goeree-Overflakkee ook nog niet meevalt.........

"originele hoes van BMW"

:lol: 

Geplaatst:

Volgens BMW is het een all weather hoes voor zowel binnen als buiten (ook bijvoorbeeld sneeuw of ijzel).

Ik werd gisteren getriggert door de opmerking van IBMW over de ventilatie. De garageboxen zijn voorzien van ee rieten dak. Ik denk dat de ventilatie wel goed is (erg belangrijk voor een rieten dak) maar er zit wel veel vocht in de boxen. Ik zal dit weekend een kachel plaatsen om te kijken of ik daarmee het vocht kan bestrijden.

FullSizeRender.jpg

• Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Misschien heb je meer aan een ontvochtiger

aangepast door Ronlittle
Ook in 2016 doen we geen FQ.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ontvochtiger is geplaatst (tering wat een herrie, zo trek ik wel aandacht richting de garage) en het plakken is bijna nihil.

Thanks voor de tip!!!

Geplaatst:

Is het wel vocht? Of is de hoes (plastic) statisch geladen waardoor die plakt?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen