Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Paasrit - 1e Paasdag 27 maart 2016


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Gezellig Rob! :thumbs_up:

 

Uiteraard komen er routebstandjes, maar Theo weet na ááál die ritten van mij nog steeds niet dat ze pas op de donderdag/vrijdag voor de rit beschikbaar komen :P.

 

Aangezien ik op het laatste moment nog wel eens iets wil veranderen, zijn ze nog niet eerder beschikbaar. Voor de routetechneuten onder ons... ze kunnen straks ook direct van www.myrouteapp.com worden gedownload, zodat ze bijv. direct in Sygic in te laden zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

He wat leuk! Is al jaar of 4 geleden dat jullie aan een ritje mee hebben gedaan, gezellig!

Link naar reactie
On 27 februari 2016 at 16:26, maRRco said:

Hotel geboekt voor zaterdag  in 's Heerenberg samen met fam. Zttree ?.

Laat pasen nu maar komen.

Welk hotel hebben jullie geboekt? Zoek ook nog een hotelletje :)

Link naar reactie
1 hour ago, Scorpion said:

^Wij zitten met een groep in hotel Havezathe Carpe Diem in Vethuizen

Dat blijkt....inmiddels volgeboekt helaas, wel leuk hotel ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Reminder: Vandaag is het de laatste dag om je aan te melden voor de rit. Het wordt mooi weer, dus de dakjes kunnen zondag open :cool:

Link naar reactie
  • Administrator
Op 20-3-2016om11:00 PM, Menko zei:

Dat blijkt....inmiddels volgeboekt helaas, wel leuk hotel ;)

nu niet meer <_<

Link naar reactie
3 minutes ago, De Beertjes said:

Hé Rob, waar zijn mijn bestandjes, het is vrijdag <_<

Die zit weer eens te eten in een restaurant!

 

Als we nou zondag alles een uurtje of twee zouden uitstellen dan hebben minder/geen regen.

Nadeel is dat we wat later thuis komen maar we zijn de 2e paasdag allemaal vrij. 

Misschien iets om over na te denken want we willen allemaal toch met de kap open?

Ik heb die wijsheid hier vandaan: http://www.wetter.de/deutschland/wetter-muenster-18220778/wetterbericht-uebermorgen.html

Link naar reactie
  • Administrator

Het is nog steeds vrijdag... :lol:

 

Zoals Willem al zei, er was een last minute etentje wat er tussendoor kwam. Ze komen zo online.

 

Later starten is geen optie, voor mijn doen is het al een half uur later dan normaal een rit van mij start :).

 

Het zal allemaal wel meevallen. Heer Olivier, doet u nog even een mooi weer dansje? 

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Navibestandjes staan dus online. Voor de mensen die ze met Tyre inladen... er 'lijken' routepunten niet goed te staan. Staan ze echter wel, dus niet veranderen :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.