Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Paasrit - 1e Paasdag 27 maart 2016


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nou, laat ik dan maar de aftrap geven voor 2016 :rolleyes:.

 

Vorig jaar geen Paasrit en ik moet zeggen dat ik mij stierlijk verveeld heb die dag, dus we gaan dit jaar weer fijn een stukje touren.

 

VERTREKLOKATIE:

Café de Snor

's Heerenberg

Ontvangst met koffie/thee en appeltaart vanaf 09.30u. Vertrek 10.15u.

 

LET OP: op het grote terrein tegenover de Snor mag/kan niet meer worden geparkeerd. Parkeren op de grote parkeerplaats naast het café, dit ivm de vertrekrichting.

 

LUNCHLOKATIE:

Café Restaurant Vennebekken

Markelo/Lochem

Uitgebreid lunchbuffet met soep en kroketten (incl. koffie, thee, melk en jus d'orange).

 

DINERLOKATIE:

Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal

Hengelo

3 gangen diner met 3-keuze voorgerecht, o.a. spare-ribs, pulled pork, smoked salmon van smokin' beer barrels en een shared dessert na (dranken excl.).

 

De bedoeling is om rond 16, uiterlijk 17 uur te eindigen met een Smokey Easter BBQ (onbeperkt) bij de Twentse Bierbrouwerij in Hengelo centrum. BBQ wordt buiten voor ons gedaan. Evt buiten eten bij lekker weer, anders gewoon droog en warm binnen. Dus voor de mensen die commentaar hadden dat mijn ritten altijd te lang duurden... er is geen reden meer om je niet aan te melden :P.

 

Inschrijving start direct, uiterste aanmelddatum is 20 maart, betalingen graag ook voor de 21e overmaken. Geen maximum aantal deelnemers en wat mij betreft is één ieder welkom.

 

Inschrijven & overmaken ovv Forumnaam en 'Paasrit' op rekening NL64ABNA0591532956 tnv Rob Nieuwenhuis CJ.

 

Deelnamekosten:
€ 30,00 p.p. (vertrek en lunch)
€ 57,50 p.p. (vertrek, lunch en diner (diner excl drank))

 

Deelnemers:

01 2x Y Y - BMW-Z-CSi (betaald)

02 2x Y Y - Ruud19 :thumbs_up: (betaald)

03 1x Y Y - GuidoK (betaald)

04 2x Y Y - Scorpion (betaald)

05 geannuleerd

06 2x Y Y - Shoveltje (betaald)

07 1x Y N - Henny (betaald)

08 2x Y Y - Snaatje (betaald)

09 2x Y Y - Mohikaan (betaald)

10 2x Y N - Lady & Co (betaald)

11 2x Y Y - Ferry76 (betaald)

12 2x Y Y - De Beertjes (betaald)

13 1x Y Y - Dakloozzz (betaald)

14 2x Y N - Delta737 (betaald)

15 2x Y ? - Bojan (ovb)

16 2x Y Y - Zttree (betaald)

17 2x Y Y - JK-Z4-3.0i (betaald)

18 2x Y Y - Enzo Sebastiaan (betaald)

19 2x Y N - zzz-slider (betaald)

20 2x Y N - Driez met veel pringles (cash)

21 2x Y Y - maRRco (betaald)

22 2x Y N - Black Beauty (cash)

23 2x Y N - PNA (betaald)

24 2x Y Y - Horus (betaald)

25 2x Y Y - RemcoZ4 (betaald)

26 2x Y N - Menko (betaald)

27 1x Y N - Ka4 (betaald)

28 2x Y N - BMXers (betaald)

29 2x Y Y - Zttree II (betaald)

30 2x Y N - TZ3 (betaald)

31 2x Y N - EzZzy Rider (betaald)

32 1x Y N - Cabriogirl72 (betaald)

33 2x Y N - HOFFR02 (betaald)

34 2x Y Y - Skoelie (betaald)

35 4x Y N - Jordy (cash)

 

Via Facebook:

01 2x Y N - Lisette Langerwerf (betaald)

02 1x Y N - Cas de Ruyter (cash)

 

TomTom ITN:

ITN-Paasrit-2016-deel-1-2.itn

ITN-Paasrit-2016-deel-2-2.itn

Paasrit-2016-ITN.zip

 

Garmin GPX:

GPX-Paasrit-2016-deel-1-2.gpx

GPX-Paasrit-2016-deel-2-2.gpx

Paasrit-2016-GPX.zip

 

Sygic ITF:

ITF-Paasrit-2016-deel-1-2.itf

ITF-Paasrit-2016-deel-2-2.itf

Paasrit-2016-ITF.zip

 

Indien de bestanden niet automatisch worden gedownload en je een tekstbestand in je browser te zien krijgt, klik dan op je rechter muisknop en kies "Link opslaan als".

 

Link naar reactie
  • Administrator
8 minutes ago, Sjonnie Kroket said:

Op mijn verjaardag...Ik heb het toegevoegd aan de kalender Rob. Volgens mij zou je dat ook zelf moeten kunnen.

Ja en de dag na die van mij :lol:. Zou m eigenlijk die dag vieren maar dat doen we dan de 2e paasdag wel. Maar als jij zorgt voor gebak, dan komen we je allemaal persoonlijk even feliciteren :hypocritesmiley:.

Heb bericht op mobiel getypt, zal eerdaags even op laptop kijken hoe t werkt.

Link naar reactie
1 hour ago, BMW-Z-CSi said:

 

Note voor admin: Op de mobiel is een Enter gelijk een alineabegin ipv nieuwe regel. Is dit te omzeilen?

Vast wel maar er is zoveel veranderd dat ik mij nog niet in alles heb verdiept. Volgens mij kan je met de kalender ook deelnemers uitnodigen.

Link naar reactie
  • Administrator
15 hours ago, Sjonnie Kroket said:

Dat klopt, ik doe nog wel wat:lol:

Zie nu alleen dat in andere, oudere topics, alle alinea's compleet aansluiten en de blanke regels verdwenen zijn. Iets met de </p> en </br> weergaven. Apart.

Link naar reactie

Yes....2x All-In !  :clapping:

Link naar reactie

Oké om niet vervelend te zijn, 2 x incl. de hele zooi wat er bij hoort, ook de vreetschuur dan maar :lol:, vind het wel een beetje vroeg en als ik mijn ZZZ nog niet klaar heb, kom ik in de 4 serie, kan ik ook gewoon meekomen hoor :cool:

Link naar reactie

Nee, zit chroom genoeg op, maar dat pokken lampje van het motormanagement brand, hij moet eerst even nagekeken worden, gepoetst en nog wat andere kleine dingen.

Dus ga er maar vanuit dat wij dan met de 4 serie komen, als dat is toegestaan tenminste (rijd zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer luxe hoor :rolleyes: en comfortabel over onverharde wegen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.