Ga naar inhoud

`t is te mooi weer voor een hardtop of de winterstalling...


SlowCo

Aanbevolen berichten

Ik lees al lange tijd mee op dit forum, maar post zelden.

Mijn naam is Marco, 40-plusser, regio Groene Hart en nu anderhalf jaar in het bezit van een Z3 roadster 2.8 automaat. Hij bevalt gelukkig nog veel beter dan ik had durven hopen. Het is een heerlijke wagen om mezelf af en toe mee uit te laten.

En hoewel ik eerst dacht een hardtop nodig te hebben of dat ik mijn Z3 in de garage zou laten in de winter, was het vandaag veel te mooi weer om niet even te genieten. Dus vanmiddag mocht hij weer even naar buiten, kap omlaag, the Black Album van Metallica in de cd speler en lekker touren!

ojjuc4.jpg
28jlkzl.jpg
2hmowas.jpg
2f03a7o.jpg
35jc6fa.jpg
5ttbur.jpg
2eeedmt.jpg
2le4f9e.jpg
novv2w.jpg
Link naar reactie

Oei dat gaat wel kriebelen met de auto in de schorsing. Ik rijd dit traject ook regelmatig. Tussenstop in Noorden voor een patatje bij 't Leeuwtje, terug via de Woerdense Verlaat/Meije. Genieten! Leuke foto's!

Link naar reactie

Huib,

waarom geen lekkere gerookte paling van Dirk en Anneke Eveleens? Als je toch in die buurt bent? Kan je na een biertje in het Vergulde Vosje in de Rip, Leimuiden/Burgerveen niet overslaan. Via vriezekoop naar Bilderdam, en dan over Ter Aar, waar helaas het Leeuwtje is afgebrand.

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie

Dank voor de tip :thumbup: ga ik volgend jaar proberen. Heb ik gelezen van 't Leeuwtje. Maar de eigenaar is vastberaden om te herbouwen, dus komt zeker weer in de route. Biedt mij de gelegenheid om de paling te proeven en het Vergulde Vosje te bezoeken..

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ook dit jaar hebben we weer een heerlijk najaar gehad. Mijn laatste herfstrit was op 16 december jl.

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die met een hardtop rondrijden of de Z zelfs in de winterstalling hebben gezet. Het is een veel te mooi seizoen om niet te toeren en genieten met het dak open, een muts op, de stoelverwarming en lekkere muziek aan! 

 

2nut0r8.jpg

 

2a68o08.jpg

 

jzgzzk.jpg

 

nudxv.jpg

 

dg3rpt.jpg

aangepast door SlowCo
Link naar reactie

Voor mij is het echt een hobby auto om mezelf af en toe even "uit te laten".

Dus ik rij enkel voor mijn plezier met droog weer en als er niet gestrooid is. Mijn eerste winterrit van dit jaar was eergisteren, zaterdag 23 december. En ook vandaag is het hier heerlijk weer voor een rondje. Maar ik moet zo naar mijn schoonfamilie....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.