Ga naar inhoud

Een machtige ervaring de "BMW I8"


De Beertjes

Aanbevolen berichten

Het hebben van een prachtige BMW 420d Gran Coupé is op zich al grandioos, maar de ervaring van de BMW I8 is toch even wat anders, en dat is nou net wat ik nog wel even wilde weten.

Met deze gedachte in mijn achterhoofd, heb ik dit maar eens even gefilterd bij mijn Dealer Dusseldorp in Hoogeveen, en wat schetst mijn verbazing "ik mag hem wel een dagje lenen".

Dat is natuurlijk niet tegen dovemansoren gezegd, en als je z'n kans krijgt wil je er natuurlijk ook maximaal van genieten, en wat doe je dan, je nodigt een paar goede vrienden uit om hiervan samen eens lekker te gaan genieten.

En zo hebben we op zaterdag 31 okt. 2015 een heerlijke dag gehad met een prachtige BMW I8, hieronder een paar impressies.

Onze dank hiervoor gaat natuurlijk uit naar een ontzettende fijne BMW dealer in Hoogeveen, Dusseldorp, waar ik tot nu toe alleen maar lovend over kan zijn, en dat is niet alleen omdat we de I8 een dag mochten "gebruiken"

IMG_1013.jpg

IMG_1178.jpg

IMG_1194.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

En deze staat nu weer "gewoon" voor de deur, er zit nu alleen wel een nieuw setje winterbanden op met prachtige zwarte velgen, zal nog even een paar plaatjes maken en ze hier plaatsen.

Op deze staan inmiddels alweer een kleine 12000 Km

IMG_0391.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Inderdaad mooi man. Ik heb er alleen een keer naast mogen zitten, was ook al indrukwekkend, met name acceleratie! Enorm snel van zijn plek dankzij de lineaire opbouw van het vermogen.

Mooie fotos ook, maar met dat parkeren op het gras nam je wel een risico.....

Link naar reactie

:lol: Ja Arno, dat was inderdaad hilarisch, en zeer confronterend ook nog, ik heb de waarschuwing gekregen om DIE foto's niet te plaatsen :hypocritesmiley:

Maar het rijden in deze bolide is wel een prachtige ervaring, dat neemt niet weg dat ik ook van mijn eigen bolide elke dag weer geniet, wat een feest en nu met de zwarte nieuwe velgen is hij nog een beetje agressiever, ik zal straks nog een paar foto's uploaden.

Link naar reactie

En dit is de opvolger, gaaf toch en hij is ook nog afstand bestuurbaar voor als de bestuurder zich niet houd aan de gemaakte afspraken met Papa :lol::thumbup:

IMG_13911.jpg

Uiteraard met vleugeldeuren, ook zit er een hifi systeem in bet usb aansluiting :sFun_banana2::sHa_biggrin:

IMG_13921.jpg

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie

Gaaf Roger, gaat een heerlijke ervaring worden, ik zeg maar een ding, Geniet er van. En wat Dusseldorp betreft, een dikke pluim dat ze ons dat gunnen :clapping::punk:

De foto's zien we we dan wel verschijnen in dit topic. :sSig_Kewlpics:

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie

Mijn lieftallige dochter ging dus met deze bolide zonder blikken of blozen met 254 Km per uur over de Duitse autobaan

Ha, streekgenoot, ik woon in Schoonebeek.

Had je het gras niet kunnen maaien bij die I8 ?

aangepast door gasman
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.