Ga naar inhoud

Meet en Eat in Zwolle


Horus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We zijn woensdag met 4 wellicht 5 personen. Dat is wat mager.

We kiezen dus een andere datum!

Ik zie graag voorstellen daarvoor. (Juist wel begin jan. of juist niet i.v.m. andere verplichtingen in die tijd)

Ik vind woensdag wel een goede dag. Is het beter om het tijdstip naar bijv. 19.30 uur te brengen zonder 'eat', maar het dan bij koffie/drankje te houden. Hoeft niet minder gezellig te zijn. Andere locatie?

Link naar reactie

Ik eet liever, denk ik toch gezelliger :)

Ook komen er wellicht mensen van wat verder (individual bijvoorbeeld), om dat nou alleen voor een drankje te doen...

Begin januari moet wellicht even afgestemd worden met de zevenhuizen eat&greet, de eerste in januari is traditioneel druk

Link naar reactie
  • Administrator

Had ik zeker belangstelling voor ware het niet dat mij Z inmiddels geschorst is.

Naar Zevenhuizen komen ze tegenwoordig ook regelmatig met Porkers en ander spul :)

Maandag heeft mijn voorkeur om een reële mogelijkheid te hebben om te kunnen komen.

Link naar reactie

@Individual; Dit is de boodschap van het forum zodra ik een pm post: "" The member Individual can not receive any new messages"

Maar het leek me goed samen even naar een nwe datum te kijken voor de Meet en Eat in Zwolle. Het zal wel naar een maandag gaan lijkt me; Op 7 en 16 januari zijn er al bijeenkomsten gepland. Heb jij een idee/voorkeur voor een dag/datum. (Deze vraag heb ik ook aan de andere enthousiastelingen van het eerste uur gezonden)

Ik hoor graag even.

Als er nog andere belangstellenden zijn, kom er maar in!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou hem de 3e maandag van de maand doen dan. Alleen januari is misschien krap achter elkaar.

(Tevens antwoord op de PM die ik net zag :) )

Link naar reactie

Om ons uit het lijden te verlossen...

Meet en Eat bij v.d. Valk in Zwolle op Maandag 11 januari om 18.30 uur!

Ik denk met deze datum ieders belang/agenda te dienen. De derde maandag in de maand zou ik willen kiezen af februari (15/2); echter voor januari komt dat niet uit dus vandaar de 11e.

Graag even aanmelden dan houd ik de lijst weer bij (min. 6 aanwezigen)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nog even een check voor de meeting maandag (11/1) om 18.30 uur bij v.d. Valk in Zwolle:

Aangemeld zijn:

1x GuidoK (onder voorbehoud)

1x Individual

2x Wortelknager (2x?)

1x Horus

 

Zijn er nog meer Z-ers die komen, zou gezellig zijn!

Laat even weten s.v.p.

Link naar reactie

Voor die ZZZ(Z) - ers die het plan hebben om maandag (11/1'16) zonder voor aanmelding naar Zwolle te komen...

De Meet en Eat in Zwolle gaat niet door wegens te weinig aanmeldingen.

We kijken begin van het 'open' seizoen wel weer eens.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.