Ga naar inhoud

Meet en Eat in Zwolle


Horus

Aanbevolen berichten

Edit d.d. 10/1'16:

"Voor die ZZZ(Z) - ers die het plan hebben om maandag (11/1'16) zonder voor aanmelding naar Zwolle te komen...

De Meet en Eat in Zwolle gaat niet door wegens te weinig aanmeldingen.

We kijken begin van het 'open' seizoen wel weer eens."

 

 

In navolging op de Meet en Eat in Zevenhuizen lijkt er ook belangstelling te zijn voor zo'n ontmoeting in de omgeving van Zwolle.

Er is een voorstel gedaan voor de locatie:

Vooralsnog de eerste ontmoeting bij Van der Valk in Zwolle (A28 afrit Hessenpoort).

Ik doe hierbij een voorstel voor de datum: Woensdag 16 december 2015 (maandag wordt dus woensdag!)

Tijdstip 18.30 uur?

Laat hier s.v.p. even weten of je komt. Ik zal bij v.d. Valk dan even tijdig onze komst aankondigen.

aangepast door Horus
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb maar een besluit genomen; moet toch gebeuren. Gekozen voor woensdag 16 december as..

Zal in de start van dit topic de datum ook aanpassen.

Mijn idee is om e.e.a. door te laten gaan bij 4 of meer deelnemers.

Ik zie de volgende geïnteresseerden:

GuidoK als het werk het toelaat

Individual als het werk het toelaat

haroldv 1 pers

Horus 1 pers

Wortelknager 2 pers.

Wellicht kan BMW-Z-CSi deze woensdag toch nog vrij roosteren (de datum ligt nog even in het verschiet!) Zou mooi zijn.

Meer deelnemers? even aanmelden s.v.p. (je kan ook even langs komen voor alleen een kop koffie)

aangepast door Horus
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb maar een besluit genomen; moet toch gebeuren. Gekozen voor woensdag 16 december as..

Zal in de start van dit topic de datum ook aanpassen.

Mijn idee is om e.e.a. door te laten gaan bij 4 of meer deelnemers.

Ik zie de volgende geïnteresseerden:

GuidoK als het werk het toelaat

Individual als het werk het toelaat

haroldv 1 pers

Horus 1 pers

Wortelknager 2 pers.

Wellicht kan BMW-Z-CSi deze woensdag toch nog vrij roosteren (de datum ligt nog even in het verschiet!) Zou mooi zijn.

Meer deelnemers? even aanmelden s.v.p. (je kan ook even langs komen voor alleen een kop koffie)

Hallo Forum-leden,

Hierboven het lijstje tot nu toe van de Z-ers die zich gemeld hebben. Zijn er nog meer Z3-Forum-leden die volgende week woensdag naar het v.d. Valk Hotel in Zwolle komen. Hoe meer zielen .....

Laat maar even horen, dan ga ik er begin volgende week even langs om onze komst aan te kondigen ......

Link naar reactie

Met spijt, moet ik melden, dat ik het niet red.

Zowel prive als zakelijk is die dag onmogelijk geworden voor me.

Andere keer graag weer van partij!

Mijn excuses, als er onkosten zijn gemaakt, hoor ik het uiteraard graag.

aangepast door haroldv
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.