Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2016


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Om maar van het gezeur van een bepaald iemand af te zijn (noem geen namen maar vooruit een hintje...zonnedakje in HT :hypocritesmiley: ) een start gemaakt met de activiteitenkalender.


Terugblik 2015
Teutoburgerwaldrit 17-5-2015
Limborit VII 7-06-2015
Europatour 20t/m28-6-2015
Heidenrit 28-9-2015


Ritten 2016

26 juni Limborit info vind je HIER, inschrijven is nog niet mogelijk
Ergens in 2016 Weekend Luxemburg info vind je HIER Animopeiling

3 t/m 11 september Europatour IV dit jaar de Franse Alpen, inschrijven kan je HIER

27 maart Paasrit ''de verloren eieren'' info en inschrijving HIER

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Wie heeft er belangstelling voor 'n Asperge rit?

Op eerste -15 mei of tweede Pinksterdag  16 mei 2016.

Als er 10-12 auto's positief reageren (de berijders en co-piloten natuurlijk:P) organiseren wij nogmaals een mooie rit met aansluitend asperge diner.

aangepast door Lady & Co
Niet in Jeroens'vaarwater zitten :-)
Link naar reactie
15 minuten geleden, Lady & Co zei:

Wie heeft er belangstelling voor een "Hemelse Asperge rit"?

Op Hemelvaartsdag 5 mei 2016.

 

Zeker interesse maar dat is ook de planning voor Luxemburg van Jeroen.

Voorkeur is een andere datum tenzij Jeroen hem verzet, zonde om dit tegelijkertijd te organiseren, ga het liefst beide meerijden :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zijn lui geworden :hypocritesmiley: kalenders kunnen degene die een rit organiseren zelf toevoegen

Link naar reactie
  • Administrator
12 minuten geleden, Ruud_19 zei:

Wij zijn lui geworden :hypocritesmiley: kalenders kunnen degene die een rit organiseren zelf toevoegen

Voor het overzicht te behouden lijkt me een uptodate lijstje toch wel handig :)

Link naar reactie
  • Administrator
15 minutes ago, Scorpion said:

Voor het overzicht te behouden....

 

Doen we morgen wel ff als we de laptop aangeslingerd hebben......stelletje ongeduldigen<_<

Link naar reactie
  • Administrator

Is er geen overzichts add-on met alle evenementen op een rijtje vanuit de kalender? (Muv de verjaardagen)

Link naar reactie

Vast wel maar ben nu bijna een week bezig om alles weer op zijn plaats te krijgen. Aangezien ik ook nog een ander bedrijf, een junior, een eega en een paar honden heb die zo af en toe wat aandacht nodig zijn heb ik nu even andere prioriteiten...:)

Link naar reactie
2 minuten geleden, De Beertjes zei:

En ik vind dat topic van de aspergerit niet :muur:, en kan mij niet inschrijven :rant:, we moeten nog wel even wennen hoor aan de nieuwe lay-out van het forum  :petje:

Even naar boven scrollen Theo; staat in dit topic, is nog geen actief topic; alleen interesse peiling <_< calm down

Link naar reactie
  • Administrator
2 hours ago, Sjonnie Kroket said:

Aangezien ik ook nog een ander bedrijf, een junior, een eega en een paar honden heb...:)

Is junior nog niet zover dat hij papa voorbij is gestreefd qua computerkennis? :sCo_unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
7 hours ago, Sjonnie Kroket said:

aangestuurd:hypocritesmiley:

:blink: aangeschopt zal je bedoelen :party:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.