Ga naar inhoud

Problemen met de Binnenverlichting


henry z3

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Heb sinds kort het volgende probleem

Onder het rijden gaat de binnenverlichting spontaan aan, en niet weer automatische uit

Na het handmatig uitzetten gaat de verlichting weer branden zo gauw ik over een hobbel rij.

Heb op aanraden van Ruud de SLOTVANGERS vernieuwd, nu gaan ze uit en blijven ook uit maar zie nu dat ik een ''lek'' stroom heb.

Heb de normale lamp door een LED lamp verwisseld en zie nu dat deze de hele tijd zwak brand.

RARARA wat is hier aan de hand

Ben bang dat de accu het niet zolang volhoud wanneer ik de auto een paar dagen niet gebruik

AL vast bedankt voor jullie hulp

Gr Henry

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hallo allemaal

zoveel viewers en niemand heeft een idee hoe het probleem moet worden verholpen.

Heb nu de zekering er uit gehaald en de accu houdt zijn spanning , maar ik wil eigenlijk gewoon s'avonds mijn binnenverlichting kunnen gebruiken !!!!!!!!

Groeten

Link naar reactie
  • Administrator

Meten is weten zou ik zeggen. Heb je de boel met de zekering erin en de LED eruit al eens doorgemeten? Hoe goed is de schakelaar van je binnenverlichting nog? Hoe goed zijn de contacten? Hoe goed is de LED (heb je bijvoorbeeld met de originele lamp ook die lekstroom). Ik denk dat je met de lampunit uit de Astijl, maar wel aangesloten toch ook wel wel wat dingen moet kunnen uitsluiten, door wat te meten, wat te experimenteren en handmatig wat verbindingen na te lopen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hallo Henry,

ik heb het probleem dat als ik de binnenverlichting op "automatisch"zet, de binnen verlichting tijdens het rijden aan en uit "fade". Het compleet uitzetten van de binnenverlichting, lost het probleem op, maar dan zie je weer niets bij het instappen. ;-(

Misschien is dit een SLOTVANGERS probleem, zoals jij hierboven beschrijft en dus iets anders dan jij meldt?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.