Ga naar inhoud

Te koop: Set 18" velgen en winterbanden Styling 135


Aanbevolen berichten

Wegens verkoop van onze BMW Z4 2.5i is deze set 18" velgen met winterbanden (Styling 135) blijven liggen....

De velgen zijn in goede staat. Bandenmaat: 255/35/18. Profielen van de banden: 2 banden 4,4mm, 1 3,8mm en 1 3,2mm. 2 banden zullen dus moeten worden vervangen.

Bieden vanaf EUR 230,-

$_84.JPG

Link naar reactie
  • Administrator

Thx, ken hem, maar kan ik niks mee, wil graag van hem horen en ga er vanuit dat het imitaties zijn. Ook 4x 255 winter rondom lijkt me nogal spannend op een Z4.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb zeker interesse maar zou graag even exact weten welke J en ET waarde de velgen hebben. Heb niets aan velgen die niet passen namelijk :)

Wat is het merk van de banden?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Het merk van de banden is Bridgestone. Met de J en ET waarden kan ik je niet helpen; ik heb geen flauw idee wat het is laat staan dat ik die waarden kan achterhalen. Heb het ook al gevraagd aan de garage waar ik de banden zolang heb opgeslagen maar die weet het ook niet....

Link naar reactie

Kan aan de foto liggen maar lijken toch echt immitatie wielen ( model en kleur lijken af te wijken van oem) ...een origineel M styling 135 wiel heeft onderstaande maten:

8J x 18 ET47

8,5J x 18 ET50

Anyway..voor een immitatie setje is het nog steeds niet al te veel geld..

Link naar reactie

Ik weet niet beter dan dat het originele velgen zijn.... Als dat toch niet zo is, dan heb ik zelf altijd met deze verkeerde veronderstelling rondgereden....

Anyway: het zijn mooie velgen, in goede conditie en volgens mij voor een zeer schappelijke prijs....

Link naar reactie
  • Administrator

Dat laatste klopt zeker, en ben ook zeker geïnteresseerd. Maar voordat een eind ga rijden en daar tot de ontdekking kom dat het een set is waar ik niets mee kan, en het alsnog een duur setje wordt, zou ik toch graag weten welke J en ET waarden de velgen hebben. Een rondom combinatie van 255 heb ik nog nooit gezien op een Z4...

Je auto verkoop je toch ook niet als 'Te Koop: Z3' punt? De meest essentiële gegevens vermeld je daarbij en zo is het met banden/velgen net zo, naar mijn bescheiden mening.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Helaas, de garage waar de velgen in opslag lagen heeft me de verkeerde maten doorgegeven.... Ik heb ze nu opgehaald en kan nu de goede maten noemen.

Ik stel voor dat dit topic wordt gesloten; ik zal de advertentie opnieuw plaatsen met de juiste maten....

Excuses voor de onduidelijkheid....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.