Ga naar inhoud

Wat ga jij deze winter eigenlijk (met je Z) doen?


Horus

Aanbevolen berichten

Open Rijden uiteraard! :thumbup: zodra de mogelijkheid er is en het sneeuwt niet.. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

@haroldv; We hebben ik elk geval dezelfde ZZZZ (bouwjaar en motor).

Zijn er nog meer liefhebbers voor een 'meeting' in Zwolle of omgeving?

Als jullie een meeting rondom zwolle houden ben ik er ook wel bij.

Link naar reactie

Voor de meeting in Zwolle e.o.:

Hebben de belangstellenden een voorkeur voor een locatie of zal ik eens kijken of ik iets weet wat aardig is. Het lijkt me vooreerst een avond/koffie meeting te worden, kunnen we dan samen zien hoe we deze bijeenkomst verder in het vat gieten lijkt me.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Na een fijne wasbeurt afgelopen november is ze inde Carcoon geparkeerd. 

Eerste twee dagen op fulltime dry stand en daarna op storage stand. 

 

Druppellader erbij en in maart maar weer lekker wakker worden...

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Winter doorrijden of stalling?

Mede liefhebbers,

 

Ik was benieuwd of jullie in de winter doorrijden met de zzz/zzzz of dat jullie deze in de winterstalling zetten.

 

En voor degene die wel doorrijden: hardtop of gewoon met soft top?

 

Ikzelf heb mijn Z3 in een garage staan tot het voorjaar. 

 

Gr

 

John

Link naar reactie

Hallo Johnnybt,

 

Ik rijd door. Komt ook doordat ik niet over een garage beschik. Omdat hij dus altijd buiten staat probeer ik er minimaal 1x per week in te rijden. Wordt alles weer warm, lang stilstaan buiten is volgens mij niet aan te raden.

 

Ik heb een softtop, maar wel met binnenhemel. Scheelt een hoop geluid en ook vocht aan de binnenkant van de hemel.

 

Groeten,

 

Michb

 

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Admin note: Dit onderwerp komt regelmatig terug. Ik heb het nieuwe topic daarom samengevoegd met één van de vorige over hetzelfde onderwerp.

 

Mijn Z4 staat overigens in de garage aan de druppellader. Maar niet geschorst; als de pekel weg is en het weer mooi is, kan ik dus nog een lekker frisse neus halen met het dak open. :cool:

Link naar reactie

Staat lekker in de garage en is altijd rijklaar en zodra de huidige pekel (as zondag) weg is wordt het weer tijd voor een uitlaat rondje. Dat deed ik al standaard met de Coupe en nu met de e89 zal het niet anders zijn !

 

 

IMG_0526(2).jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.