Ga naar inhoud

Wat ga jij deze winter eigenlijk (met je Z) doen?


Horus

Aanbevolen berichten

Het cabrio seizoen mag dan voorbij zijn, maar dat betekent de start van het sleutel- poets seizoen. Het is sowieso een feit dat fora in zijn algemeen niet erg (meer) lopen. Jammer, want ik doe bijv. niets aan Facebook ed.

Is het een idee om nieuwe topics te melden. Zo zouden we wat kunnen gaan met Coderen / uitlezen. Zijn wel Duitse en Engelstalige sites die daar wat over melden en uiteraard zo in het voorbij gaan ook hier wel, maar een specifiek draadje zou wellicht wat zijn.

Link naar reactie

normaal zit ik rond deze tijd idd veel te posten omtrend projectjes die ga doen in de winter, maar ik moet bekennen, ik heb nog niks gekocht, alles wat ik wel zou willen doen, vind ik of nu te duur (recaro of M stoelen, uitlaatspruitstuk etc) of is niet te vinden ( M stoelen). denk dat ik het deze winterhoud op wat kleinigheidjes ( sierplaatje koelerafdekplaat plaatsen, Wielen laten doen). ook ga ik even in het coderen duiken, maar dat was het ook wel.

auto is op hele grote updates ( stoelen, performance mods) ook wel een heel eind klaar voor mijn gevoel. en zin om even dik 2-3 ergens voor neer te tellen heb ik ook niet echt atm.

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • Administrator

^^ Ik ben ook wel even door de geplande updates heen :blink: . Afgezien van de KW2 set die er volgende week onder gaat. En misschien nog wat gedoe met interieurlijsten, maar daar ben ik nog niet uit ...

^ Ja, Jeroen en ik orienteren ons ook nog steeds op Luxemburg. Het zou me niks verbazen als er in 2016 meer uit het vat komt dan er in 2015 in zat qua ritten ...

Link naar reactie

Deze winter de uitlaatlijn upgraden en nog wat steenslag wegwerken, daarna ben ik ook wel klaar...

(dan nog 'maar' drie andere projecten die aandacht nodig hebben :hypocritesmiley: )

Goed dat ik cold turkey ben gegaan met Facebook, dat levert me in ieder geval wát sleuteltijd op!

Link naar reactie
  • Administrator

Ben het niet helemaal met Guido mbt tot Facebook eens.

De pages of groups die je daar kunt opzetten, bieden genoeg mogelijkheden tot het uitbouwen naar een informatieve site.

Ik ga de wintermaanden besteden aan webdesign.

Ook heb ik, naast de Europatour, voor volgend jaar de nodige (!) ritten in de planning staan. Heb met lede ogen aangezien hoe het afgelopen jaar treurig was qua aantal ritten...

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^ zo'n kw set lijkt me ook wel wat, ... wat veel van het goede..

Dat verandert zodra je verhuist naar een plek waar je op de cm nauwkeurig qua plaats en onder een op de tienden van een hoek nauwkeurig sturend de parkeergarage moet inrijden om niet met je uitlaat / bodembeplating / whatever over de hoek van de inrit te schrapen .... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

De wintermaanden maar even afgesplitst. Best interessant namelijk :book::thumbs_up:

Wie heeft er welke plannen met zijn zzz(z), ten aanzien van het uitdenken van ritten, etc.?

Link naar reactie
  • Administrator

^ zoals reeds gemeld, al aktief bezig met de Limborit 2016

datum komt er zsm aan, waarschijnlijk voor de eerste keer internationale deelnemers :)

er is namelijk interesse gemeld bij mij vanuit zroadster.org (GB) om zich met een aantal equipes aan te mogen sluiten.

word vervolgd :clapping:

Link naar reactie

Ik wil deze winter de remschijven/blokken achter vervangen. Daarover is al veel gezegd hier. Wie heeft ervaring met de schijven van "Performance-Brakes.EU"? Ja ik heb de EBC schijven daaronder ook wel gezien, maar er is een aanzienlijk prijsverschil tussen beide merken. Ik hoef er overigens het circuit niet mee op!

Ik hoor graag hierover.

https://www.stroevemotorsport.nl/Sport_remschijven/BMW/Z4/

Link naar reactie
  • Administrator

^ in ieder geval op het Engelse forum zijn er wel mensen met evaring met het "opleuken" van standaardstoelen. Ik zou daar ook eens kijken. Heb je al een bedrijf in gedachten?

Link naar reactie

Nu de :m: heeft geen winterbanden, maar als het niet al te nat is en geen pekel en sneeuw ligt wordt ze gewoon zo vaak mogelijk uitgelaten. Ben de rest van het jaar niet meer weg dus ik heb er alle tijd voor als pensionada. Daarnaast blijf ik actief bezig met de meet and eat in Zevenhuizen, na een beetje rustige zomer aangaande dat treffen probeer ik in de winter maanden er nog wat meer aandacht aan te besteden. De eerst volgende is weer 5 november en in december op de 3de. En in het nieuwe jaar op 7 januari 2016. Dat is meestal de wat informele nieuwjaars receptie waar iedereen van harte welkom is.

Tevens hebben EMI en ik bedacht dat we ergens een foto middag willen doen in de omgeving van Rotterdam met ZZZ en ZZZZ-tjes. Hangt een beetje van het weer af en wordt daarom op korte termijn afgesproken. Mogelijk een zo middag ofzo.....

Kortom we blijven lekker bezig......

Link naar reactie

Dat verandert zodra je verhuist naar een plek waar je op de cm nauwkeurig qua plaats en onder een op de tienden van een hoek nauwkeurig sturend de parkeergarage moet inrijden om niet met je uitlaat / bodembeplating / whatever over de hoek van de inrit te schrapen .... :blink:

die luxe heb ik niet :lol: :lol: mijne moet ook wel met zorg van opritjes afgereden worden maar dat kan ik zelf gelukkig best aardig :lol::hypocritesmiley:

Link naar reactie

ergens een foto middag doen in de omgeving van Rotterdam

Ik ben helemaal voor. Je kunt daar natuurlijk prachtige, industriële locaties vinden. Van de vorige Z heb ik bijvoorbeeld een paar mooie foto's gemaakt bij de Onderzeebootloods.

Nadeel is wel dat er geen bal aan is als het weer toevallig niet meewerkt.

aangepast door Individual
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.