Ga naar inhoud

instapstroken roadster


Wicher Bult

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Wicher Bult, ben 48 jaar oud en sinds kort in het bezit van een Z3 roadster. Ik vind het allemaal erg leuk en ben bezig met enkele dingen te vernieuwen. Ik ben gewent om brommers op te knappen en daar durf ik alles mee, een auto is uiteraard heel wat anders.... Mijn vraag zal wel onnozel zijn maar hoe vervang ik de instapstroken bij de auto het kliksysteem snap ik wel maar hoe zit het bovenste gedeelte vast met een schroef of met een plastic pin? Als dat zo is had ik die waarschijnlijk mee moeten bestellen.

Alvast bedankt,

Wicher. :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Wicher, welkom hier. Als je het over brommers opknappen hebt, dan komen bij mij plaatjes binnen van zwaar verweerde apparaten om plat op te liggen.

Hoe is je ZZZ er aan toe? Of vervang je alleen de instapstroken?

Link naar reactie

Het zit allemaal met plastic pinnen vast. Nieuwe instapstroken, dus die met de naam "roadster" er op, komen met nieuwe pinnen. Dus als die afbreken is dat niet erg. De plastic (meestal zwarte) stroken komen zonder pinnen. Als je die bijbestelt, moet er meestal enorm veel afnemen. Dus wees voorzichtig met demonteren. Ik kon ze allemaal redden. Er is er dus niet 1 afgebroken bij mij.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mede ZZZ bezitters,

Erg bedankt voor de info die ik heb gehad, kan ik mee uit de voeten! De reden waarom ik zo laat reageer op deze hulpmiddelen van jullie kant is dat ik eigenlijk niet precies weet hoe het forum werkt. Mijn dochter heeft me laten zien hoe ik jullie reacties kan zien. Kan iemand mij ook vertellen hoe ik de foto's kan uploaden, dit krijg ik ook niet voor elkaar.

Alvast bedankt weer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.